Gi innspill til ny strategi

Hvordan kan vi medlemmer på en best mulig støtte klubbenes arbeid fremover? Dette spørsmålet er det viktigste når Norges Skiforbund vedtar ny strategi for perioden 2024-2028.

Nå ber vi om dine innspill fra våre skiklubber innen 22. mai,  og det tar bare 3 minutter.

Enkelt og raskt!
- Er du klubbleder, styremedlem, medlem eller er en ressursperson i en av landets rundt 1000 skiklubber? Nå oppfordrer vi ski-Norge til å si din mening om hvordan Skiforbundet sentralt og i krets skal prioritere og jobbe fremover for best mulig å støtte opp om det avgjørende viktige lokale klubbarbeidet, sier skipresident Tove Moe Dyrhaug.

Gi dine innspill i denne undersøkelsen. Fristen er 13. mai kl. 12:00

Alle svarene vi bli løpende behandlet av arbeidsgruppa som skal skrive forslaget til Skiforbundets nye strategi, som skal vedtas på Skitinget 8.-9. juni.

Fire innsatsområder
Arbeidsgruppa for strategien, hvor representanter fra klubb, krets, gren og Skiforbundet sentralt er representert, har laget en høringsversjon av strategien.
I høringsversjonen løftes blant annet fire innsatsområder som sentrale: Mangfold/rekruttering, arrangementer/anlegg, talenter/rollemodeller og ansvarlighet/utvikling.
Arbeidsgruppa har blant annet lagt den store klubbundersøkelsen til grunn i arbeidet.

Les høringsforslaget

- Vi håper du setter av noen minutter i en travel hverdag til å svare på spørreskjema. Dine innspill betyr mye for oss, forteller skipresidenten.

NIF-EPI03, 03