Nordland Skikrets

Nordland Skikrets har pr. 31.12.2013  9675 medlemmer fordelt på  85 klubber.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets
Fra 31.01.2015 Til 01.02.2015 Arr. navn I medvind-2015 Arrangør Narvik Slalåmklubb Gren Alpint Krets Nordland Skikrets
Fra 31.01.2015 Til 31.01.2015 Arr. navn Leirfjordrennet 2015 (F) Arrangør Leirfjord IL Gren Langrenn Krets Nordland Skikrets
Fra 31.01.2015 Til 31.01.2015 Arr. navn Lekang-2015 (K) Arrangør Lekang Skilag Gren Langrenn Krets Nordland Skikrets
Fra 31.01.2015 Til 31.01.2015 Arr. navn Skjerstadsprinten-2015 (F) Arrangør Skjerstad IL Gren Langrenn Krets Nordland Skikrets
Fra 06.02.2015 Til 08.02.2015 Arr. navn Sol-cup Mo-2015 Arrangør Rana Slalåmklubb Gren Alpint Krets Nordland Skikrets

Miljøsamling og nybegynneropplæring sitski

Skiforbundet inviterer til en aktiv helg for syns og bevegelseshemmede på Sjusjøen 12.-15.februar 2015 . Miljøsamling alpint og langrenn - Nybegynneropplæring sitski og aktivitetsledekurs alpint FH

NTG-oppstartsamling

NTG Tromsø langrenn/skiskyting informerer om skoleåret 2015-16. Søknadsprosessen for neste skoleår er i gang og NTG Tromsø ønsker alle skiskyttere og langrennsløpere født 1999 velkommen til inntakssamling på NTG. Samlingen pågår 9. og 10. februar ved NTG Tromsø. Her ligger også informasjon om NTG Tromsø for de som ikke har mulighet til å komme til Tromsø disse to dager. Skulle det være ønskelig å besøke oss på andre datoer eller prate med oss på renn, så bare ta kontakt. Se vedlegg nedenfor

Endringer terminliste

Oppdatert 27.01: Skjerstadsprinten 31.1 er sprint i fri teknikk! Alpint:Kvalikrennet som skulle vært arrangert på Sortland 09.01-11.01 er flyttet til Narvik 31.01.

Husk idrettsregistreringen

Fristen for klubbene til å registrere aktiviteten for kalenderåret 2014 er 31.1.2015 kl. 23:59:00 Husk at all aktivitet skal registreres! Alle som er medlem og jevnlig gjør en jobb for klubben, steiker vafler, er trener osv. I tillegg selvsagt de som jevnlig er i aktivitet/trening/konkurranse.

Nordnorske jenter i norgestoppen!

Fire Nordnorske alpinjenter i norgestoppen. At fire Nordnorske jenter presterer seg i norgestoppen i aldersbestemte klasser er nok litt historisk!

Fellesopplegg Norgescup Nes

Arne Dahl Aune fra Innstrandens blir reiseleder. Saken er også oppdatert med prisinformasjon. PÅMELDINGSFRIST: 26.1.2015 Se også nedenfor:

KM-langrenn vel gjennomført!

KM i Korgen 24 og 25 Januar. Resultater finner du i resultatdatabasen til venstre. Norlandscuptabellen på langrennsida er oppdatert etter Km

Vis alle nyheter