Ønsker din klubb arrangere Skisprell?

Norges Skiforbund med kretser og klubber inviterer til skisprell-aktivitet i hele Ski-Norge kommende vinter. Vi tilrettelegger for enda mer skiglede ved å skape gode rammer med inspirerende og sosial aktivitet.

SKISPRELL gjennomføres av skiklubber med bistand fra skikrets og skiforbund for å skape SKIGLEDE og REKRUTTERING gjennom GOD TILRETTELEGGING av løyper/arena.

Hva er Skisprell?

• Skisprell er tilrettelegging på ski for alle – i din klubb!
    • Tilrettelegge eksisterende alpin-, hopp-, langrennsanlegg eller nye områder der folk bor (f.eks. parker, skolegårder, snødekte løkker).
    • Skisprell er gøy for barn og unge med ulike elementer/løyper, og tilrettelagt med sosiale møteplasser i anlegget.
    • Klubber står fritt til å velge ut aktiviteter som passer, og gjerne supplere med egne ideer og påfunn.
  • Klubbene kan selv velge når de ønsker å arrangere Skisprell i løpet av vinteren.
  • Skiutvikler i skikretsen kan bidra til planlegging, utstyr og gjennomføring av aktiviteten i din klubb.

INFORMASJON Og inspirasjon - SKISPRELL

Er dette interessant for din klubb?

Ta kontakt med skikretsen v/skiklubbutvikler Ingunn Fossmellem, ingunn.fossmellem@skiforbundet.no, tlf. 48 11 25 00

Skisprell - norges skiforbund