Nå starter vi med Skisprell

Sammen med kretser og klubber inviterer Norges Skiforbund til skisprell-aktivitet i hele Ski-Norge. Moroa starter i morgen med Superlørdag på NRK1.

Skisprell er en ny rekrutteringsaktivitet for barn i alle våre grener. Bli med og ha det gøy. Kun fantasien setter grenser for hvor kult dere kan ha det på ski. Ta fram bannere, kjegler, porter, portaler, orgeltramp, småhopp, reiplykkje og blåmaling.

Våre superherlige skiklubbutviklere er klare for å hjelpe deg i gang med skisprell. Ta kontakt med din krets, så skal vi finne på masse artige påfunn sammen med foreldre, søsken, besteforeldre, trenere, ledere og andre ildsjeler.

Skisprell gjennomføres av skiklubber med støtte fra skikretsene og skiforbundet for å skape skiglede og rekruttering gjennom god tilrettelegging og utforming av allsidighetsløype eller et skisprell-område.

Skisprelluka arrangeres mellom 7. januar og 15. januar, men skisprellaktiviteter i klubbene arrangeres gjennom hele vinteren.

NRK har Superlørdag på programmet 7. januar, mens 15. januar er FIS World Snow Day.

Mer info om Skisprell