Troms Skikrets

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 05.12.2020 Til 05.12.2020 Arr. navn Tour de Reisa lørdag (SNNcup1) Arrangør Nordreisa Idrettslag Gren Langrenn Krets Troms Skikrets Live
Fra 06.12.2020 Til 06.12.2020 Arr. navn Tour de Reisa søndag klassisk Arrangør Nordreisa Idrettslag Gren Langrenn Krets Troms Skikrets Live
Fra 19.12.2020 Til 19.12.2020 Arr. navn Førjulsrennet Arrangør Bardufoss og Omegn Idrettsforening Gren Langrenn Krets Troms Skikrets Live
Fra 06.03.2021 Til 06.03.2021 Arr. navn Kvaløya skimaraton Arrangør Kvaløysletta Skilag Gren Turrenn Krets Troms Skikrets Live
Fra 10.04.2021 Til 10.04.2021 Arr. navn Reistadløpet Arrangør Bardu Idrettslag Gren Turrenn Krets Troms Skikrets Live

Presiseringer vedr. gjennomføring av skiaktivitet/ skiarrangement

Med bakgrunn i gjeldende regelverk gjelder følgende punkter for gjennomføring av arrangement og aktivitet for NSFs klubber og organisasjonsledd. NSF oppfordrer sine klubber til å gjennomføre lokale arrangement og aktivitet, og oppfordrer alle medlemmer til å vise ansvarlighet ved å unngå unødvendig reiseaktivitet.

Skiforbundets koronaveileder

Veilederen er oppdatert med presiseringer vedrørende gjennomføring av skiaktivitet/ skiarrangementrenn (oppdatert 19. november). Norges Skiforbund oppforder til å arrangere lokale gode arrangementer gjennom pandemien.

se flere nyheter Vis alle nyheter
nif-epi04, 04
Foto: NTB