TVSK kretslag 2020/21 (Foto: Marius Thrane)

Invitasjon TVSK kretslag langrenn 2021-2022

Telemark og Vestfold skikrets inviterer utøvere til kretslaget i langrenn. Kretslaget er et tilbud for eldre junior (2002-kullet) og seniorløpere.

Invitasjon/infoskriv TVSK kretslag 2021-2022

Kretslaget er et samlingsbasert lag. Det er satt opp 5 samlinger gjennom sesongen 2021-2022.

Deltagelse på kretslaget koster 12.000 kr for sesongen, dette inkluderer klespakke. I tillegg vil det være egenandeler på maksimalt 1750 kr pr samling. På renn vil utøverne stå for kostnader knyttet til overnatting og smøring selv.

Samlingsplan og mer informasjon rundt samlingene vil komme etter hvert, men vi satser på å få gjennomført oppstartssamling i månedsskifte mai/juni.

Hovedtrener for kretslaget 2021/2022 er Marius Thrane. Marius var også  med oss som hovedtrener forrige sesong, og han har tidligere vært aktiv langrennsløper.  Av utdanning har han 4 år fra Norges Idrettshøgskole, og jobber til daglig på toppidrett v/ Re videregående skole i Vestfold. Han har også hatt det sportslige ansvaret for Team Nordre Vestfold i en rekke sesonger.

Send en bekreftelse med navn, fødselsdato, klubb og kontaktinfo om du ønsker å være med på kretslaget til TVSK, innen 27. april.
Sendes til: marth.ra95@hotmail.com  med kopi til marie.haugen@skiforbundet.no.

For spørsmål, ta kontakt med hovedtrener Marius Thrane, tlf 46 46 27 86, mail marth.ra95@hotmail.com

nif-epi04, 04