Spillemidler utstyr 2020

Det er nå klart for en ny søknadsrunde. Ordningen omfatter utstyr kjøpt i 2020 (med fakturadato i 2020). Søknadsfristen er onsdag 10. mars 2021. Vi oppfordrer alle til å søke i god tid før søknadsfrist!

Informasjon om hvilke utstyrstyper ordningen omfatter, retningslinjer for ordningen, nødvendig veiledning og kontaktpersoner finnes på NIFs hjemmeside, under Klubbguiden og temasiden for støtte- og tilskuddsordninger. Gå til siden her.

Veilederen finnes også her.

Det søkes om utstyrsmidler i SportsAdmin, hvor søknadsskjema finnes under menypunkt «Organisasjon» og «Utstyrsmidler». Man benytter samme brukernavn og passord som man ellers bruker i Min idrett.

Har du aldri vært innlogget med din «Min idrett»-bruker før, går du til siden https://minidrett.nif.no/ og klikker på «Ny bruker». Har du tidligere vært innlogget, men glemt ditt brukernavn eller passord, klikker du på «Glemt brukernavn/passord?»

Denne informasjonen er også  sendt til leder i klubb, leder i særidrettsgruppe og klubbens/særidrettsgruppens registrerte e-postadresse.

Personer med følgende funksjoner registrert i SportsAdmin har tilgang til søknadsskjemaet:

• Særidrettsgrupper: Leder, daglig leder, adm. leder og org.ansvarlig KL/BL.
  • Idrettsskoler: Leder og org.ansvarlig KL/BL

Det er ikke mulig å sende inn søknaden to ganger! Sørg derfor for at søknaden er fullstendig før den sendes. Husk at søknaden sendes på vegne av hele særidrettsgruppen/idrettskolen med alle underliggende grener. Kopi av fakturaer som ligger til grunn for søknaden skal lastes opp og legges ved søknaden.

Spørsmål om utstyrstyper og retningslinjer rettes til kontaktperson i Norges Skiforbund Anleggsrådgiver Marit Gjerland +47 976 75 7 marit.gjerland@skiforbundet.no

Tekniske spørsmål rettes til Idrettens Support

Erfaringsmessig søker mange siste kvelden. Vi oppfordrer alle til å være tidlig ute med søknaden. Lykke til!

Utstyr som NSFs klubber kan søke på er følgende:

- Sit-ski

- Kjelker

- Langrennskjelke

- Tidtakerutstyr alpint

- Rulleski (lagsutstyr)

- Tidtakerutstyr som støtter løperbrikker

- Slalomstaur

- B-nett sikkerhetsnett

- Sporsetter til hopp

- Telemarkskipakker til barn

- Utstyrspakke til skileik