Midt-Norsk Mesterskap - langrenn i Molde avlyst.

Molde og Omegn IF`s Midt Norsk Mesterskap i langrenn ved Skaret Skisenter i Molde 13-14 mars avlyses. Årsaken er at Styret i M&R skikrets ikke ønsker å åpne for regional skiaktivitet/ skirenn i Møre og Romsdal - for aldersbestemte klasser. Dette av hensyn til smittesituasjonen, ønske om å begrense reisevirksomheten, og risikoen ved å samle så mange deltagere og voksne. Vi beklager dette sterkt, men håper å kunne invitere til MNM i Molde i 2022.

NC senior Gålå

Informasjon vedrørende NC Gålå 5. mars - 7. mars 2021 Region Midt-Norge Merk frist for påmelding til smøreopplegg.

Brev til helsetoppene

Norges Skiforbund har i dag sendt brev til helsedirektør Bjørn Guldvog og direktør for Folkehelseinstituttet, Camilla Stoltenberg, vedrørende skiidrettens behov for gjenåpning.

Spillemidler utstyr 2020

Det er nå klart for en ny søknadsrunde. Ordningen omfatter utstyr kjøpt i 2020 (med fakturadato i 2020).

SJ Norge blir hovedpartner for NM i langrenn

Norges Skiforbund har inngått avtale med SJ Norge om å være deres hovedpartner under NM i langrenn. Norgesmesterskapet arrangeres i Granåsen i Trondheim, 16. til 19. januar, og del to på samme sted i mars 2021.

nif-epi04, 04
NTB