F.v. Richard Nielsen (styreleder Freidig Alpin), Terje Holm, Eivind Modalsli (styremedlem Freidig Alpin), Ingrid Narum (skikretsen) og Per-Einar Johannesen (Paraidrettssenteret) etter møte i Vassfjellet (foto: Paraidrettssenteret).

Freidig Alpin starter opp paratilbud

Freidig Alpin starter opp paratilbud for unge og voksne med funksjonsnedsettelse fra neste sesong sammen med ressursperson Terje Holm. Dette blir et viktig tilbud for å skape et miljø for para alpint i skikretsen.

Nylig møttes ledelsen i Freidig Alpint, Sør-Trøndelag skikrets og Paraidrettssenteret i Trøndelag for å diskutere muligheten for å få etablert et paratilbud for sittende og stående parautøvere. Freidig Alpin har vært positive til dette og det er nå klart at de fra neste sesong vil etablere et tilbud for unge og voksne med funksjonsnedsettelse i Vassfjellet.

Har du lyst å vite mer om paratilbud i Freidig Alpin?
Ta kontakt med Terje Holm; mob. 958 29 150 og e-post t.holm0701@gmail.com.

Tilbudet er under utvikling med utgangspunkt i fast trening en gang i uka. Mer informasjon vil komme på Freidig Alpin sine nettsider.

Freidig Alpin  Paraidrettssenteret i Trøndelag  Norges skiforbund - para