Grasrottrenerkurs i Festningsparken i Trondheim.

Grasrottrenerkurs og skiglede i Festningsparken

Søndag ble Festningsparken i Trondheim omgjort til en skipark med artig og engasjerende skiaktivitet for både små og store.

Dagen startet med grasrottrenerkurs, og ble avsluttet med barneaktiviteter med spennende og artige løyper der alle fikk utfordringer på sitt nivå. Her var det mange glade barn, foreldre og besteforeldre!

Grasrottrenerkurs er et lavterskel-kurs hvor deltakerne lærer å tilrettelegge for utvikling av skiferdighet og skape skiaktivitet for nybegynnere på en engasjerende måte. Målgruppen er klubbtrenere, barnehageansatte, lærere og foreldre. Kurset er et samarbeid mellom Norsk Tipping og Norges Skiforbund.

En vellykket dag.

Ønsker din klubb grasrottrenerkurs? Eller ønsker å tilrettelegge for skiaktivitet i parker eller nærmiljøet?
Ta kontakt med skiutvikler i skikretsen; ingrid.narum@skiforbundet.no, mob. 926 01 421.

nif-epi04, 04