Parahelg alpint i Vassfjellet

3.-5. februar arrangerte Norges Skiforbund Alpint, i samarbeid med Sør-Trøndelag skikrets, Paraidrettssenteret i Trøndelag og Bano Life, para-alpinhelg i Vassfjellet Vinterpark.

Helga inneholdt lavterskeltilbud med nybegynnerkurs i sitski og ledsagerkurs, samt breddesamling med teknikktrening og løypekjøring.

Stor innsats fra deltakere og utøvere, og god veiledning på utstyr og skiteknikk med dyktige og engasjerte instruktører og trenere!
Mye skiglede, mestring og fart 🎿🤩

Takk til Vassfjellet Vinterpark for god tilrettelegging og samarbeid gjennom helga!

Lyst til å prøve sitski? Spørsmål om ParaAlpint?
Ta kontakt med bredde- og rekrutteringsansvarlig ParaAlpint i Norges Skiforbund; Beate C. Haugen, beate.haugen@skiforbundet.no eller tlf. 48 10 52 62.

Parahelgen ble gjennomført med støtte fra Stiftelsen Dam, Gjensidigestiftelsen og LNU.

PARAIDRETT - NORGES SKIFORBUND  PARAIDRETTSSENTERET I TRØNDELAG