Trampolinetrenerkurs

Sør-Trøndelag skikrets inviterer til trampolinetrenerkurs ved Rødde folkehøgskole 20.-21. august. Kurset gjennomføres i tillegg med teoridel digitalt (webinar) onsdag 17. august.

Trampolinetrening er mye brukt av freeskiutøvere i basistreningen. For å sørge for at treningen gjennomføres på en sikker og forsvarlig måte er det viktig at du som trener har nødvendig kunnskap om sikkerhet ved trampolinetrening.

RAMMEPLAN:

• Onsdag 17. aug, kl. 18-20: Teoridel som webinar (lenke til Zoom sendes ut fra kursholder på forhånd)
  • Lørdag 20. aug, kl. 10-16: Praktisk del, Rødde folkehøgskole (Melhus)
  • Søndag 21. aug, kl. 10-16: Praktisk del, Rødde folkehøgskole (Melhus)

INNHOLD:

Et trampolinetrenerkurs gir en teoretisk og praktisk tilnærming til hvordan du skal drive sikker og hensiktsmessig trening i idretten trampoline. Etter endt kurs skal deltakeren sitte igjen med betydelig kompetanse i kunsten av å lære bort ulike triks på trampoline med sikkerheten til utøver i fokus.

KURSHOLDER:

Morten Thorsrud Bragerhaug

MELD DEG PÅ INNEN 12. AUGUST

Det er ingen kursavgift for deltakere fra klubber i Sør-Trøndelag skikrets.

SPØRSMÅL?

Kontakt Sør-Trøndelag skikrets v/Ingrid Narum, e-post ingrid.narum@skiforbundet.no, tlf. 92 60 14 21