Bilde fra dugnadsprosjektet Gråkallparken.

Høstmøte i skikretsen

Sør-Trøndelag skikrets inviterer klubbene til Høstmøte onsdag 19. oktober i Granåsen. Hovedtema på fellesdelen er frivillighet og motivasjon med innlegget «Gråkallparken – ren dugnadsånd!».

Sør-Trøndelag skikrets inviterer til Høstmøte i Granåsen i Trondheim. Dette er en viktig møteplass for klubbene i skikretsen for dialog og fokus på framtidens skiidrett.

TID:
Onsdag 19. oktober, kl. 18.00-21.00

STED:
Helse- og arenabygget Granåsen, Trondheim

FOR HVEM:
Engasjerte personer i klubbene, tillitvalgte i skikretsen og andre skiinteresserte

rammePROGRAM

Enkel servering og kaffe fra kl. 17.30.

KL. 18.00-19.00: FELLESDEL

• Kl. 18.00: Velkommen og status fra skikretsen v/kretsleder Torbjørn Mæhlumsveen
    • Ski-VM 2025:
      - Samarbeid med VM-ledelsen
      - Samarbeid med Nord-Trøndelag skikrets
      - Innspill og spørsmål fra klubbene
    • Informasjon fra kretsledermøtet i skiforbundet

• Kl. 18.30: «Gråkallparken – ren dugnadsånd!» v/Stian Karlsen

Stian Karlsen er ildsjelen bak dugnadsprosjekt Gråkallparken, ett av landets beste og artigste parker som er bygd gjennom frivillig arbeid. Skiparken skal være en lavterskel-arena for mestring, og et artig tilbud for alle i et inkluderende miljø.

Stian vil dele sine tanker og erfaringer om dugnadsånden i Gråkallparken, og hva som er hans drivkraft for å holde på med prosjektet.

KL. 19.15-21.00: GRENVISE MØTER

Påmelding innen 13. oktober (etterpåmelding: sms til tlf. 92 60 14 21)
Pris: kr. 100,- pr. pers. (faktureres klubb)

SPØRSMÅL?