Foto: Freidig Freeski

Høstmøte i skikretsen

Sør-Trøndelag skikrets inviterer til Høstmøte onsdag 27. oktober i Granåsen. Hovedtema er det gode treningsmiljøet og skiidretten som attraktiv møteplass.

Sør-Trøndelag skikrets inviterer til Høstmøte i nye lokaler i Granåsen i Trondheim. Dette er en viktig møteplass for klubbene i skikretsen for dialog og fokus på fremtidens skiidrett.

Tid:

Onsdag 27. oktober, kl. 18.00-21.00

Sted:

Helse- og arenabygget Granåsen

program høstmøte 27. oktober

fra KL. 17.30: Registering og mingling

• Enkel servering av wraps og kaffe

Kl. 18.00-19.45: Fellesdel

• Kl. 18.00: «Tanker om veien videre for Sør-Trøndelag skikrets» v/ kretsleder Torbjørn Mæhlumsveen

• Kl. 18.15: «Det gode treningsmiljøet» v/ Karina Andersen Aas

Karina Andersen Aas har bred erfaring fra utvikling av ledere, team og organisasjoner og har jobbet med veiledning, mental trening, prestasjonsutvikling og ledertrening både innen næringslivet og idretten i de siste 10 årene. Karina er i dag ansatt som mental trener for Uno-X Pro Cycling team, samt at hun er idrettspsykologisk rådgiver for Elverum Håndball herrer, hvor det å bygge gode miljøer som fremmer samhold, trygghet, trivsel og utvikling er en av hennes hovedområder.

• Kl. 18.40: «Bredde og rekruttering  hva er nøkkelen til å gjøre skiidretten attraktiv?»
    Innlegg fra 3 klubber:
    • «Børsa IL og Skaun IL – hvordan samarbeider vi for å få med flest mulig?»
    • «Fjellørnen IL – fra ingen til stor hoppaktivitet i nærmiljøanlegget»
    • «Freidig Freeski – hvordan har vi rekruttert til en dobling av medlemmer?»

• Kl. 19.25: «Barnas mini-VM – stor satsning frem mot VM i 2025» v/ Live Spilker, prosjektleder Barnas mini-VM

• Kl. 19.30: «VM 2025 – hvordan skal vi samarbeide med skikrets og klubber?» v/ Ingvil Snøfugl, leder samfunnskontakt og kommunikasjon, og Kristin Mürer Stemland, leder strategi og forretningsutvikling

Utdeling av Sør-Trøndelag skikrets Hedersbevisninger 2021 utgår og blir delt ut ved senere anledning.

Kl. 19.45-21.00: Grenvise fagmøter

Påmelding innen 21. oktober (etterpåmelding innen 25. okt)

Pris: kr. 150,- pr. pers. (faktureres klubb)

SPØRSMÅL?