Freeski

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 02.12.2022 Til 02.12.2022 Arr. navn Kick Off på Rush Arrangør Ålen IL Gren Freeski Krets Sør-Trøndelag Skikrets Live
Fra 18.03.2023 Til 18.03.2023 Arr. navn NOR Freeski Cup Slopestyle - Vassfjellet Arrangør Freidig, SPK Gren Freeski Krets Sør-Trøndelag Skikrets Live
Fra 19.03.2023 Til 19.03.2023 Arr. navn NOR Freeski Cup Big Air - Ålen Arrangør Ålen IL Gren Freeski Krets Sør-Trøndelag Skikrets Live

NOR Freeski Camp 2022

I helgen samlet vi 150 jenter og gutter i alderen 10-15 år fra hele Norge for årets NOR Freeski Camp i samarbeid med DNB og Scandic. Det ble en rå helg med fokus på samhold og idrettsglede!

Telenor Karusell arrangører

Mange av klubbene i Sør-Trøndelag skikrets har søkt om Telenor Karusellen 2022-2023. Sjekk om din klubb skal være arrangør av skiforbundets populære rekrutteringstiltak, og merk at skiklubber fortsatt kan søke om å bli arrangør.

Høstmøte i skikretsen

Sør-Trøndelag skikrets inviterer klubbene til Høstmøte onsdag 19. oktober i Granåsen. Hovedtema på fellesdelen er frivillighet og motivasjon med innlegget «Gråkallparken – ren dugnadsånd!».

NOR Freeski Jentecamp 2022

I helgen kunne vi endelig invitere til jentecamp med overnatting igjen! Sammen med DNB, Scandic og Spar Norge har vi hatt en knallbra helg sammen med 56 rå jenter fra hele Norge!

NOR Freeski Camp 2022

Vi gjentar fjorårets suksess og inviterer sammen med DNB og Scandic til NOR Freeski Camp i Lørenskog og Lillestrøm 26.-27. november!

Inspirasjon til klubbene

Hva er behovet i din klubb? Tips for å rekruttere nye medlemmer? Inspirasjon til artig og variert skitrening? Skikretsen har samlet nyttig informasjon og tips til inspirasjon for å utvikle aktiviteten i klubben.

Høstens kurskalender!

Høsten kurskalender for våre felles kurs er spikret og vi inviterer til en rekke kurs innen trener-, dommer-, arrangør- og TD-rollen de neste ukene. Les mer under og meld deg på!

Søknad om skirenn sesongen 2022/2023

MERK! SportsAdmin forblir Norges Skiforbunds arrangementsverktøy for terminfestede skirenn også kommende sesong 2022-2023. Alle klubber som ønsker å arrangere skirenn kommende skisesongen bes legge inn søknad innen 15. september.

NOR Freeski Jentecamp Oslo 2022

Etter tre år med lokale jentecamper – som har vært en suksess – er det en glede at vi igjen kan invitere til en sentral jentecamp i Oslo, lik den første jentecampen vi arrangerte i 2019. Sammen med Scandic og DNB inviterer vi jenter født i 2006-2012 til en lærerik og morsom helg med varierte aktiviteter 30. september til 02. oktober.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI01, 01
Foto: Heiko Junge / NTB