Fra venstre: Martin Hanem Bartnes (sportssjef randonee Norges Skiforbund), Erik Berg (styreleder Classic Norway Hotels) og Arne Baumann (generalsekretær Norges Skiforbund)

Fortsetter som hovedsponsor

Classic Norway Hotels forlenger sponsorat av Norges Skiforbund randonee, og er hovedsponsor av randoneelandslaget og randoneesatsingen til Norges Skiforbund frem mot OL 2026.

– Som voksende hotellkjede med hoteller på mange destinasjoner med spektakulære muligheter for randonee i umiddelbar nærhet, ser vi frem til mer samarbeid i tiden fremover, sier leder for samfunnskontakt i Classic Norway Hotels, Ole Erik Berg.

– Samarbeid med Classic Norway Hotels er veldig positivet for oss, og det gir oss både et økonomisk handlingsrom og flotte destinasjoner for å ha samlinger og konkurranser. Hotellene til Classic Norway Hotels er av en høy standard som gjør at utøverne får fantastiske fasiliteter for overnatting i forbindelse med både samlinger og konkurranser. Vi setter pris på samarbeidet og ser frem til å utvikle det i årene som kommer, forteller sportssjef for randonee i Norges Skiforbund, .

NIF-EPI03, 03