YWC/NC Molde - Oppdatert informasjon

! En justering på programmet, pr.4.3 ! ! Oppdatert med informasjon om overnatting ! Det har kommet noen endringer i programmet til ungdomsverdenscupen i Molde som gjør at det blir noen endringer på terminlisten til Classic Norway Hotels Norgescup. Nedenfor finner du også viktig informasjon til utøvere som vil konkurrere i ungdomsverdenscupen!

Arena og tidsplan blir som følgende:

• Onsdag 13. mars – vertikal i Tusten
  • Torsdag 14. mars – sprint i Skarbakken
  • Lørdag 16. mars – individuell i Tusten
  • Søndag 17. mars – blandet stafett i Skarbakken

Lørdagens individuell i Tusten blir inkludert i Classic Norway Hotels randoneecup. Vertkalen som etter siste justering fra søndag til onsdag, er ikke lenger en del av Classic Norway Hotels Randoneecup og arrangeres i stedet som et "open race".

Her er lenke til arrangørene sin nettside https://www.skiforbundet.no/arrangementer/youthwcup/

ISMF lisens

YWC konkurransene er for de som er født i 200til 2007. De som ønsker å delta må ha ISMF lisens og da trengs følgende informasjon:

• Navn:
  • Fødselsdato:
  • Fødselsby:
  • Mobilnr:
  • E-post:
  • Adresse:
  • Postadresse:
  • Sted:
  • Passnummer:
  • Foreldre (både mor og far):
    • Fornavn:
    • Etternavn:
    • E-post:
    • Mobilnr:

De som ønsker å delta og ikke har konkurrert internasjonalt tidligere, må sende informasjonen over til

martin.hanem.bartnes@skiforbundet.no senest 3. mars.

Har dere spørsmål, ta kontakt med rennleder Hans Petter Sandhaugen, tlf48124788, e-post sundhagen@gmail.com

Overnatting:

Her er to muligheter for overnatting

NIF-EPI03, 03