Helsport inn som utstyrsleverandør for Randoneelandslaget

Vi har gleden av å presentere Helsport som partner for Randoneelandslaget. De sørger for at vi har ett smøre- og oppbevaringstelt når vi reiser rundt på mesterskap, verdenscup og andre relevante arrangementer.

Teltet skal først benyttes under EM 8.-12. januar i Flaine og Chamonix, Frankrike. Varanger Dometelt fra Helsport skal brukes på arenaen til preparering av skioppbevaring av utstyr og klærVaranger Dometelt har et stort frontparti, store åpninger og stort innertelt, et stort kuppeltelt med plass til opptil 10 personer. Romsligheten skaper i kombinasjon med god ventilering og høy fleksibilitet et svært komfortabelt basecamptelt. Med en relativt lav vekt, er det hensiktsmessig å ha med seg til EM.

Randoneelandslaget er takknemlig for domen fra Helsport. Den blir et viktig bidrag til å legge til rette for gode prestasjoner og samhold for troppen under EM. Helsport blir en del av partnernettverket til randonee sammen med Classic Norway Hotels, Crazy Idea,Dynafit,Voss Liftutleige og Myrkdalen Fjellandsby

Alle aktørene i partnernettverket til randonee er viktige bidragsytere til å legge til rette for både topp og bredde i randoneesporten. Vi ser frem til å få utvidet nettverket ytterligere. Er det noen som har lyst til å bli en randoneevenn eller partner til randonee, ta kontakt med Martin Hanem Bartnes.