Trener 1 Alpint barmark

Oppland Skikrets inviterer til Trener 1-kurs alpint barmarksmoduler helgen 12-13. september 2020. Påmeldingsfrist 4. september.

Når og hvor?
Helgen 12-13. september 2020 på Lillehammer.

Kursholder
Marie Ræder Haakonsen, tlf. 954 60 956, marie_rh95@hotmail.com

Kr. 750 pr. kurshelg, dekker selve kurset.
Evt. kost og losji kommer i tilegg og ordnes av hver enkelt.
Kursavgiften faktureres klubbvis etter hver kurshelg.

For hvem?
Alle trenere, foreldre, ungdommer, ledere, aktive/tidligere aktive som ønsker å få grunnleggende kunnskap om å være trener. Det er ingen spesielle krav til forkunnskaper.

Denne kurshelgen er både for deg som er helt ny, og for deg som allerede har tatt snømodulene.

KLIKK HER for påmelding, siste frist fredag 4. september.

Trener 1 Alpint
... er et kurs som gi en grunnleggende forståelse for alpin skiteknikk og hvordan en som trener skal jobbe læring, spesielt med barn.

E-læring
I Trener 1-kurset inngår 5 e-læringsmoduler;

• Trenerrollen 1
  • Barneidrettens verdigrunnlag
  • Idrett uten skader
  • Paraidrett
  • Aldersrelatert trening 1

Link til e-læring: https://kurs.idrett.no. Logg dere deretter inn på minidrett.no (oppe i høyre hjørne), klikk dere inn på Trenerløypa og gjennomfør kursene som ligger under denne fanen.

Det anbefales at dere som tok snømodulene i vinter, tar disse FØR kurshelgen i september. Kursbevisene for hver enkelt modul lastes ned og sendes pr. epost til  oppland@skiforbundet.no.

De som starter Trener 1 med barmarksmodulene, får informasjon om e-læring og avsluttende «eksamen» på kurset og trenger ikke å ta dette før dere skal ta snømodulene.

Spørsmål?
Ta kontakt med Ellie Lein på kretskontoret, tlf. 977 71 953, oppland@skiforbundet.no

Velkommen på kurs!