Kretsdommerkurs

Har du lyst til å bi hoppdommer? Eller TD? Da har du muligheten nå! Kurs arrangeres på Lillehammer tirsdag 31. oktober.

Skiklubbene og skikretsen er avhengige av at vi har nok hoppdommere og TD'er (teknisk delegerte) for at alle hopp- og kombinertrenn skal bli gjennomført.

Det vil være riktig at klubber som har hoppere, forsøker å få til minst en dommer, gjerne flere. Derfor inviterer vi nå til kurs! Både foreldre og andre kan melde seg, alt læres på kurset!

Når?    Tirsdag 31. oktober kl. 18.00 - 21.00
Hvor?   Idrettens Hus, Kleivbakken 9, Lillehammer

Kursholder
Kolbjørn Asphaug

Påmelding
Send en e-post eller sms til Kolbjørn Asphaug, kolbasp@online.no, tlf. 903 66 919, innen 23. oktober.

Kurs for nye dommere og TD'er på nivå 1, som gir kretsdommergraden.

Etter å ha gjennomført kurs på Nivå 1 - og praktisert en periode - er det naturlig å ta kurs på Nivå 2,  Forbundsgraden. Med forbundsgraden kan man bli tildelt oppdrag i alle typer nasjonale renn i Norge. Det er selvsagt opp til hver enkelt om man vi bli noe mer enn kretsdommer/TD.

Spørsmål?
Ta gjerne kontakt med Kolbjørn Asphaug.

Skihilsen fra
Kolbjørn Asphaug,