Rennsøknader 2022-23

Det er nå bestemt at vi bruker SportsAdmin som arr.plattform sesongen 2022-23. Fristen for å søke om kombinert- og hopprenn er forskjøvet til 11. september.

Status pr. 6. september
Planen var å ta i bruk NIF sitt nye arrangementsløsning iSonen sesongen 2022-23. Men det viser seg at det fortsatt er noen kritiske funksjoner som ikke fungerer i den nye løsningen.

Skiforbundet velger derfor å bruke SportsAdmin ett år til.

Alle rennsøknader skal legges inn i www.sportsadmin.no.
Enkel brukerveiledning for online rennsøknad i SportsAdmin finner du HER

Den som skal legge inn arrangementene, må ha tilgang som arrangementsansvarlig i klubben. Ta kontakt med skikretsen dersom dere trenger hjelp til dette, oppland@skiforbundet.no, eller tlf. 977 71 953 (Ellie)

NB!
Sjekk at du er innlogget med din klubb og ski i Sportsadmin, ikke logget inn med klubb og gren. Dette er viktig for at rennet skal vises riktig i online terminliste. Og velg kode 422 Hopp eller 423 Kombinert (IKKE 420 ski!)

Husk også at hopp og kombinert må legges inn som hvert sitt renn.

Vi oppfordrer alle klubber om å arrangere både hopp- og kombinertrenn!

Ny frist: Søndag 11. september.