Trener 1-kurs Hadeland

Oppland Skikrets inviterer til Trener 1-kurs langrenn på Hadeland, første kurskveld 29. september.

Hvor?
Lygna Skisenter

Når?
Vi satser på kveldskurs, første kurskveld blir praktisk barmark, onsdag 29. september kl. 17.30 - 21.30

Kurset består i tillegg av tre kvelder til  - to med teori og en praktisk økt på snø. Tidspunkt for disse vil diskuteres den første kurskvelden.

For hvem?
Alle trenere, foreldre, ungdommer, ledere, aktive/tidligere aktive som ønsker å få grunnleggende kunnskap om å være trener. Målgruppen er primært barn i alderen 6-12 år. Det er ingen spesielle krav til forkunnskaper. Kurset er både for deg som har snømodulene og for deg som er helt ny.

Kurslærer
Marianne Myklebust, tlf. 908 32 223, marianne.myklebust@skiforbundet.no

Pris
Kr. 1.500 for hele alle kurskvelder, faktureres til klubb etter at alle moduler er gjennomført.

Deltakerliste
Påmeldte deltakere pr. 28.09.21

Evt. etternølere kan sende en epost til oppland@skiforbundet.no

INNHOLD
Kurset gir en innføring i grunnprinsippene for langrennstrening og utvikling av skiferdighet for barn og unge i alderen 6-12 år.

KLIKK HER for å laste ned oversikt over kursplan, inkl. alle moduler.

E-læring
Kurset består av flere e-læringsmoduler som dere må ta for å få godkjent kurset. Marianne vil informere om disse første kurskveld.

Link til e-læring: https://ekurs.nif.no/ .

Videre gang:

• Logg deg inn, samme brukernavn og passord som Min Idrett
  • Velg Særforbund --> Norges Skiforbund
  • Velg deretter Trener 1-kurs Skiforbundet

Dette er kursene:

• Trenerrollen
  • Idrett uten skader
  • Barneidrettens verdigrunnlag
  • Aldersrelatert trening 1
  • Ski for funksjonshemmede

Last ned kursbevis og send dem til oppland@skiforbundet.no.

Spørsmål?
Ta kontakt med kretskontoret v/ Ellie Lein, oppland@skiforbundet.no, tlf. 977 71 953

Velkommen på kurs!