Overnatting HL 2022

Det er nå klart for å melde inn behov for overnatting og smøreplasser ifbm. Hovedlandsrennet 2022. Frist 17. oktober.

OVERNATTING
Overnatting ifbm. Hovedlandsrennet organiseres av NSF/skikretsene.
Dette betyr at dere melder inn ønsket overnatting til skikretsen, som så melder inn samlet behov til NSF.

Ettersom Holmenkollen Park Hotel er stengt for oppussing vinteren 2022 er det er reservert rom for arrangementet på Thon Hotel Ullevaal Stadion og Thon Hotel Storo. Begge hotellene har god standard, ligger i umiddelbar nærhet til kollektivtransport til Holmenkollen og har også god parkeringskapasitet.

KLIKK HER for å melde inn overnattingsbehov, siste frist 17. oktober!

NB! Skjemaet må fylles ut én gang pr. person som ønsker overnatting, dvs. at foreldre som ønsker en sengeplass også må fylle ut og sende inn skjema.

Bestillingen er foreløpig og kan evt. trekkes når hoteller og priser er klart. Men når tilbud om hotell er akseptert når det er klart, anses den som bindende.

NB! Vi har gått over til å  bruke Microsoft Forms til påmelding, og her sendes det ikke ut noen bekreftelse pr. epost, kun en bekreftelse på skjerm etter gjennomført påmelding.

Mandag 18. oktober sendes det ut en oversikt til alle som har meldt seg på. Det vil da også være mulig å hanke inn evt. etternølere.

Tidsplan

• Søndag 17. oktober: Siste frist for å melde inn behov til skikretsen, se link over
  • Fredag 5. november: Siste frist for fordeling av hotellrom, skikretsen får oversikt fra NSF.
  • Uke 45: Alle som har meldt inn ønske om overnatting vil få en epost fra skikretsen med informasjon om hotell, priser m.m. Dere må da bekrefte om dere ønsker å benytte dere av tilbudet eller ei. Fra da anses bestillingen som bindende.

Betaling
Skikretsen utfakturer opphold klubbvis i etterkant av hvert renn. Skikretsen skal ikke tjene penger på dette og utfakturerer i tråd med reell faktura fra hotellet.

SMØREPLASSER
For å sikre at klubbene fra Oppland får stå mest mulig samlet, legges det opp til bestilling av smøreplasser gjennom skikretsen.

Priser på smøreplasser ifbm. NM/NC/HL varierer mye. HL-arrangøren har ikke lagt ut informasjon om priser enda, men da det ble arrangert NC junior i Holmenkollen i 2020 var prisen kr. 1.400 pr. smøreplass.

KLIKK HER for å lese mer og bestille plasser, siste frist 1. november.

____________________

HL2022 på Facebook
Oppland Skikrets har en egen gruppe for HL2022 på Facebook. Her legges det ut fortløpende informasjon om ting som angår 15-16 år i skikretsen denne sesongen.

KLIKK HER for å be om å bli medlem (innlogging kreves)

____________________

Informasjon om påmeldinger, stafettlag m.m. legges ut etter hvert som det blir klart.

Spørsmål?
Ta kontakt med Ellie på skikretskontoret, tlf. 977 71 953, oppland@skiforbundet.no.

Arrangementets hjemmeside