PARA: Åpen hall Lillehammer og Gjøvik

Olympiatoppen Innlandet tilbyr i samarbeid med Innlandet Idrettskrets "Åpen Hall" som et nytt tiltak der nye potensielle parautøvere møter idrettens muligheter.

Oppstart:
* 25. august i Vindhallen på Gjøvik - se invitasjon her
* 9. september i Håkons Hall på Lillehammer - se invitasjon her

Målgruppen for tiltaket er syns- og bevegelseshemmede fra ungdomsskolealder og oppover.

«Åpen hall» skal være et løpende tiltak på fastsatt ukentlig tidspunkt, slik at det er forutsigbart for alle aktører som skal formidle kontakt. Det er Olympiatoppen Innlandet som er ansvarlig for gjennomføring av «Åpen hall», hvor det skal gjennomføres en basis treningsøkt. Her starter den første tilnærmingen til å finne sin idrett, i dialog med fagkonsulent og aktuelle idrettslag/trenere.
Vi inviterer også aktuelle trenere til å delta rundt treningene for å bygge et relevant nettverk, samt kunne tilby dem kompetanseutvikling fra Olympiatoppen Innlandet sin side.

Målet er å skape et trygt og godt miljø på de aktuelle stedene for syns- og
bevegelseshemmede.

Ved å ha jevnlige økter på Lillehammer, Gjøvik og Elverum/Hamar når vi en stor del av Innlandet og håper gjennom dette tiltaket å rekruttere nye utøvere til paraidretten.

Kontaktperson for tilbudet er Mikko Kokslien, Olympiatoppen Innlandet.
E-post: mikko.kokslien@olympiatoppen.no og tlf.: 977 93 788.

Du kan også kontakte fagkonsulent paraidrett Hilde Håkenstad i Innlandet idrettskrets: hilde.haakenstad@idrettsforbundet.no