Foto: Eirik Førde

Paravinterdager Alpint og Snowboard

Nå blir det mulighet for å være med på Paravinterdager for Alpint og Snowboard i Nordland også i 2024. Denne vinteren blir det arrangert Paravinterdager både i Narvik og i Sulitjelma.

Samarbeidet om og suksessen med paravinterdager fortsetter. Hensikten er å gi et tilbud til utøvere med fysisk funksjonsnedsettelse (bevegelse/syn) som har lyst til å prøve alpint (egenkjørt/ledsagerkjørt) eller snowboard.

Arrangementet er både for nybegynnere og viderekomne.

Nytt av året er at Paravinterdager arrangeres både i Narvik og i Sulitjelma. Arrangementet i Narvik blir tirs. 13.-ons. 14. februar. I Sulitjelma settes arrangementet opp i april etter påske. Nærmere dato kommer. Vi kommer også tilbake med mer detaljert informasjon og påmelding over nyåret.

Vi håper mange vil benytte seg av tilbudet. Vi gleder oss!

Arrangementet er et samarbeid mellom Nordland Skikrets, Skiforbundet, Brettforbundet, Nordland Idrettskrets, hjelpemiddelfirmaene BanoLife og Certec, og Valnesfjord Helsesportssenter.