Breddesamling Alpint Narvik

Narvik Alpin Toppidrett, Ankenes Alpinklubb og Narvik Slalåmklubb i samarbeid med Norges Skiforbund inviterer til Breddesamling i Narvik 9. - 11. september 2022. Det gjennomføres også Ironmantest.

Narvik Alpin Toppidrett, Ankenes Alpinklubb og Narvik Slalåmklubb i samarbeid med Norges Skiforbund ønsker å samle «troppene» igjen og inviterer til Breddesamling i Narvik 9. - 11. september 2022.
Vi gjennomfører Ironmantest for U14, U16, Junior, Senior, i tillegg til Breddesamling (fra U12 og eldre) samt litt sosialt for alpinfamilien i nord.

Målsetningen er å samle alpinister og trenere i Nord-Norge samt gjennomføre Ironmantest og breddesamling for nordnorske alpinister.
Ironnmantest gjennomføres samlet for U16, Junior og Senior, samt tilpasset test for U12 og U14.

Program:
Fredag: Test U16, Junior, Senior
Lørdag: Test U12 og U14. Breddesamling U16, Junior, Senior.
Søndag: Breddesamling U12, U14 og U16.

Invitasjon og program

Påmeldingsfrist: Mandag 5. september

Påmelding Ironmantest og breddesamling for U14, U16, Junior, Senior:
Påmelding Ironmantest
Påmelding Breddesamling

Påmelding tilpasset Ironmantest U12 og breddesamling for U12:
Påmelding

Følg gjerne vårt Facebookarrangement «Ironmantest & Breddesamling i Narvik» - her vil løpende informasjon publiseres.

Ved spørsmål kontakt:
Narvik Alpin Toppidrett v/Morten Solberg