Webinar rekruttering

Det blir presentasjon av ulike konsepter og tiltak for å bygge klubbmiljø og styrke klubbens tiltak for å rekruttere inn nye barn og familier til klubben.

Lenke til webinar

Nyheter til skiklubben fra rekrutteringsavdelingen i Norges Skiforbund:

Nytt av sesongen er konsepter Klubben VÅR - en klubbguide for familier med barn og ungdom. Klubbguiden har som mål å gi foresatte en helhetlig og inkluderende forståelse for fordeler med et medlemskap i «din» skiklubb. Det gis en praktisk opplæring i hvordan klubbene kan ta i bruk Klubben VÅR i egen klubb.

Informasjon om Ukas økt og Aktivitetsbanken, dette er en skattekiste for foreldretrenere, unge trener og trenere

Presentasjon av Skisprell og Telenorkarusellen, tips til hvordan skiklubbene kan bruke disse familiearrangementene.

Norges Skiforbund har skiklubbutviklere i alle skikretser, få et besøk og utvikle din klubb.

Inspirasjonskveld, dette er et praktisk kurs for å lage høy gøy-faktor på trening.

Eller en rekrutteringskveld for å se på tiltak og aktiviteter for å styrke rekrutteringsarbeidet.

VELKOMMEN MANDAG 11.DES KL 20.00