Invitasjon til åpen HL-samling i Meråker for 15-16 år

Nord-Trøndelag Skikrets i samarbeid med Sør-Trøndelag Skikrets inviterer alle 15-16 åringene til samling 3.- 4. desember i forbindelse med Meråkerrennet.

Overnatting og måltider blir på Sportstunet ved Meråker VGS, innlosjering her etter Meråkerrennet. Samlingen vil ha en egenandel på 775 kr pr person som dekker overnatting, middag lørdag kveld, frokost og matpakke søndag.

Program:

1. økt lørdag Meråkerrennet. Deltar på skirenn som normalt, og har ansvar for påmelding osv.
2. økt lørdag Innendørs trening Meråker VGS
1. økt søndag Barmarksøkt

Det er behov for voksenpersoner som kan bistå under samlingen. Disse vil bli innlosjert på Sportstunet, og får dekt overnatting og mat av langrennskomitéen. Meld fra ved påmelding!

Påmelding innen 29. november til vilde.austad@skiforbundet.no, påmelding er lik faktura.

Spørsmål kan rettes til Vilde Austad, vilde.austad@skiforbundet.no eller 901 25 341.