Sommerhilsen fra skikretsleder

Sommerhilsen fra skikretsleder Siv Jørgensen

Kjære skivenner!

Juni er på hell og sommervarmen har meldt sin ankomst. En ny sesong er i gang, og det skal settes nye mål. Vi er så vidt startet på «løpet» for de neste 2 årene, og jeg gleder meg til å fortsette å jobbe for skisporten, skiglede og skiaktiviteten i Nord-Trøndelag skikrets. Jeg gleder meg til nye glimt fra det som skjer i klubbene rundt omkring, til å høre historiene om barn, unge, voksne og eldre som finner plassen sin i skigruppa eller skiklubben.

Vi har halvannet år snart, bak oss med covid-19, og vi skal nå ta fatt på jobben med å gjenåpne, gjenreise og gjenbygge skiidretten.

Dette greier vi ikke alene, men sammen i og med klubbene, på tvers av gren og med lokale tilpasninger tror jeg vi kan nå langt. Det er ikke gjort på et øyeblikk, det må langsiktig jobbing til, og vi må være tålmodige.

Med så mange som benyttet seg av skiløypene i vinter, vet vi hvor vi skal finne folket. Vi må invitere dem til å bli medlemmer, støttemedlemmer, frivillige og aktive.

Sommeren er ofte tiden for å lade batteriene, gjøre andre ting, prøve nye aktiviteter. Finn deg din egen lille oase, fyll på og så er vi klare til sammen å jobbe for skigleden og skisporten.

Takk for at du er med på ski-laget,  med ønske om en god sommer- til deg og dine!

Hilsen Siv Jørgensen

NIF-EPI03, 03