Invitasjon til åpen juniorsamling i langrenn

NTS/Langrennskomiteen i samarbeid med Team Innherred inviterer til åpen juniorkretssamling i langrenn i Steinkjer 13.-16. august. Påmeldingsfrist 10. august.

Program:

Oppmøte på Steinkjer skistadion torsdag 13. august kl. 17.00. På fredag og søndag er det oppmøte kl. 09.00 på Steinkjer skistadion. På lørdag er det oppmøte kl. 09.00 på Tingvold hotell for å delta på løpetur med landslaget. På søndag starter vi med å observere langslaget sin intervalløkt på Steinkjer skistadion før vi trener selv.

På grunn av smittevern i henhold til Covid19 blir det ikke tilbud om dusj eller overnatting i forbindelse med samlingen. Lunsj blir servert utendørs og i henhold til smittevernreglement for matservering. Det blir servert lunsj fredag, lørdag og søndag (mat blir servert rett etter trening på Steinkjer skistadion). Ha med ombytte til å ha etter treningen. Ta kontakt om noen mangler overnatting så skal vi prøve å være behjelpelig med dette.

Invitasjon    -   Påmeldingslink   - Påmeldingsfrist 10. august.

Spørsmål kan rettes til:
Team Innherred langrenn: Vegard Saursaunet. 481 15 151