Rulleskivett!

Mens vi venter på snøen er mange ut på rulleski. Da er det viktig å følge regler for å hindre skader og ulykker - her er rulleskivettreglene! HUSK REFLEKSVEST!

Opptak: Webinar for bruk av iSonen

Gjør klubben klar for sesongstart med en innføring i bruk av ski-Norges arrangementsverktøy, iSonen. Nå kan du se webinaret i opptak her. Kurset er både for de som har brukt iSonen tidligere og de som skal ta det i bruk nå.

Skikretsens høstmøte 26. oktober

Skikretsens høstmøte med klubbene vil bli avholdt lørdag 26. oktober på Steinkjer videregående skole i forbindelse med "Trønderidrettens møteplass 2024". Vi får blant annet besøk av Øistein Formo som kommer og forteller om ideen og utbyggingen av Mån skileikanlegg. Minner om påmeldingsfristen som er 22. oktober

Gledelig utvikling for turrenn

Etter flere år med nedgang i deltakelse har turrenn fått en positiv økning i antall deltakere de siste årene. Ny statistikk viser en markant økning i deltakelsen etter koronapandemien, hvor 2022 markerte et viktig vendepunkt sammenlignet med 2021. Dette er en tydelig indikasjon på at skientusiaster igjen søker ut i skiløypene.

Ny Skilisens 2024/25

En trygg og ansvarlig forsikringsordning for ski-Norge. Her er alt du trenger å vite om vinterens Skilisens.

VM-kveld i Mosvik, Stjørdal og Verdal

Ski-VM 2025 i Trondheim nærmer seg, og i høst reiser vi i Coop Midt-Norge ut på turne i hele Trøndelag for å bidra til den gode VM-stemningen! Coop er tittelsponsor for mesterskapet, og sammen med kjente skihelter, VM-arrangøren og ditt lokale mediehus, lader vi opp mot vinterens skifest på hjemmebane.

Terminliste alpint 2024/2025

Alpinkomiteen har utarbeidet en oversikt samlinger, renn og andre aktiviteter som kretsen arrangerer i samarbeid med klubbene.

se flere nyheter
NIF-EPI01, 01