Telemark og Randonee i Møre og Romsdal Skikrets

Terminlister (3 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 19.03.2022 Til 19.03.2022 Arr. navn Silsetrenna 2022 Arrangør Batnfjord IL Gren Randonee Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 19.03.2022 Til 19.03.2022 Arr. navn Silsetrenna 2022 Arrangør Batnfjord IL Gren Telemark Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Dag-samling i Randonee

Romsdal Randoneeklubb og M&R skikrets inviterer til åpen dag-samling i Randonee, søndag 03 okt. Oppmøte ved Molde Idrettspark kl. 1000. Klikk for innbydelse.

Sesongkort-Bjorli, felles bestilling

Skikretsen (klubber/ utøvere/ ledere/ trenere/ foreldre som aktivt bidrar på trening og skirenn) får igjen rabatt på sesongkort ved felles kjøp. Prosedyren er som tidligere år: Alle (klubbvis/ enkeltvis) som vil kjøpe sesongkort, sender navn, klubb og alder til skikretskontoret (stig.aambo@skiforbundet.no)innen 30.09.

Fokus på rekruttering!

Rekrutteringsarbeid - og hvordan holde på våre utøvere lengst mulig, er et kontinuerlig satsingsområde for skikretsen - i alle grenene våre. Skiforbundet har utarbeidet mye godt material som kan benyttes. Og ønsker din klubb tips og ideer, et klubbesøk med f.eks. en kurskveld/ inspirasjons-kveld/ aktivitets-tips, så ta gjerne kontakt.

Randoneesamling

Romsdal Randoneeklubb inviterer til treningssamling 26-27.6.2021 Sett av helgen i slutten av juni for å bli med på samlingen som arrangeres av Romsdal Randoneeklubb. Trollstigen innbyr til flotte forhold for sommerski. Samlingen er for utøvere over 12 år. Nå er det åpnet for deltagere fra hele landet!

VM og VM jr. Telemark

Flott innsats og gode resultater for Møre og Romsdals to telemarkkjørere i VM og Jr.-VM i telemark i Melchsee-Frutt i Sveits. Strålende comeback av Norges for tiden raskeste kvinne Guro Helde Kjølseth, med Bronsemedalje i Team Parallell-slalåm, og 5 plass i VM-Sprint! Også veldig imponerende av Eidsvåg IL`s Rakel Kvernberg Blø som i søndagens krevende VM Jr. Klassisk, i 2000 meters høyde kjørte inn til en flott 6. plass. Bare 25 hundredels sekund fra pallen. Gratulerer til begge to!

Over 100 000 høydemeter i 10-timers rennet!

Rundt 60 deltagere deltok i 10-timers Randonee-rennet søndag - i et fantastisk vær! Totalt ble det gått over 100 000 høydemeter fra kl. 0800-1800, og bl.a. gikk tre utøvere over 5000 høydemeter! Og mange deltagere, både barn og voksne, imponerte med et stort antall høydemeter! Klikk for oversikt over deltagere og høydemetre.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI03, 03
NTB