Telemark og Randonee i Møre og Romsdal Skikrets

Vårmøter i skikretsen.

Skikretsens Vårmøter i alle grenene (langrenn/ Alpint/ Hopp & Kombinert/ Telemark holdes i klubbhuset til Spjelkavik IL, søndag 27 mai. Sett av datoen, nærmere informasjon om program kommer.

NM Jr. Gull i Telemark!

Gull i NM Junior til både Erik Kvernberg og Kaja Husvik, Gratulerer! Også Sverre S. Alme, Jon Steinar S. Alme, Rakel Kvernberg Blø, Ørjan Kvernberg Blø og Tor-Kjetil Alstad hadde sterke resultater under NM Jr. i Sogn.

Drømmeforhold under Romsdal Rando.

Det ble drømmeforhold under Romsdal Rando i Isfjorden lørdag! 87 deltagere forserte den tøffe trassen i Romsdals-fjellene, og raskerst var Johan Bugge fra Eidsvåg IL. Raskeste kvinne var svenske Johanna Åström Härjedalens Klätterklubb. På bildet - opp til tredje toppen, Kirketaket. Foto Haakon Funderud Lundkvist.

2 pl. til Guro H. Kjølseth i WC!

Guro H. Kjølseth fra Sp.kl. Rival ble nr. 2 under WC-Telemark i Rjukan onsdag! Dette er første "pall-plass" denne sesongen, og første 2 pl. i karriæren, Gratulerer!

WC og VM Junior - Telemark.

Strålende resultater for våre telemarkkjørere under NC-Telemark i Oslo i helgen, med flere seire og pall-plasseringer! Nå venter WC-Rjukan og VM Junior i Sveits for Guro H. Kjølseth, Sivert Hole, Tor Kjetil Alstad, Erik Kvernberg og Rakel Kvernberg Blø! Gratulerer - og "Lykke til"!

NM Fjelltelemark i Skorgedalen.

Sivert Hole, Åndalsnes IF og Guro Helde Kjølseth, Sp.kl. Rival ble begge Norgesmestere i Fjelltelemark under NM/ NC/ Skorgedalsrennet i Rauma lørdag, Gratulerer!

Randonee i Todalen/ Kårvatn.

Over 60 deltagere under Norgescup/ Randoneecuprennene i Todalen i helgen. Svært gode tilbakemeldinger på arrangementet, forholdene - og været! Sondre Svensli fra Eidsvåg IL vant Juniorklassen, Gratulerer!Klikk for flott film fra rennet.

Åpen Skiforbunds-samling i telemark - på Strandafjellet!

Skiforbundet - og Skikretsen inviterer til treningssamling/ helg på Strandafjellet i vinterferien (22-25.feb). Samme helg arrangeres også "Alperittet". Nye interesserte ønskes spesielt velkommen, og vi stiller med noe utlåns-utstyr og gode instruktører.

NM Gull til Guro og Sivert!

To x NM Gull til Guro Helde Kjølseth fra Sp.kl. Rival, og Gull og Bronsje til Åndalsnes IF`s Sivert Hole! Og Tor Kjetil Alstad - Eidsvåg IL fikk sølv under NM Paralell lørdag, Gratulerer!!

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI03, 03
NTB scanpix