Telemark og Randonee i Møre og Romsdal Skikrets

Skiforum - Fagdag ski.

Lørdag 29 september vil det bli en "Fag-dag" innen ski. Under Vårmøtene i Spjelkavik kom det opp ønske om et "Skifaglig forum" hvor vi kan ta opp aktuelle ski-temaer. Dette startet vi opp denne lørdagen. Nærmere program kommer. Denne dagen har også Fotball, Friidrett, Kampsport, Bedriftsidrett, og Idrettskretsen ulike møter/ kurs.

Hintertux 2018

Påmeldingen til årets breddesamling i Hintertux er nå åpen!

ExtraStiftelsen

Norges Idrettsforbund oppfordrer idrettslag til å søke om midler fra ExtraStiftelsen via NIF. Søkere bes kontakte sin skikrets/ forbund eller Idrettskrets, før søknaden sendes inn. Søknadsfrist er 15 august.

TEFT-Stipend til Guro!

Guro Helde Kjølseth - Sp.kl. Rival er tildelt TEFT-Stipend av Sparebanken Møre, Gratulerer! SBM delte ut TEFT-stipend til 15 talentfulle ungdommer i fylket, og vår Landslagsutøver i telemark var blandt "vinnerne"!

Randoneecup

Resultater norgescup 17/18

Norgescupen i randonee 17/18 ble rundet av forrige helg med Skittentind Rando. Årets norgescup hadde deltakerrekord i samtlige klasser, og viser vekst i sporten i aller høyeste grad.

NM Jr. Gull i Telemark!

Gull i NM Junior til både Erik Kvernberg og Kaja Husvik, Gratulerer! Også Sverre S. Alme, Jon Steinar S. Alme, Rakel Kvernberg Blø, Ørjan Kvernberg Blø og Tor-Kjetil Alstad hadde sterke resultater under NM Jr. i Sogn.

Drømmeforhold under Romsdal Rando.

Det ble drømmeforhold under Romsdal Rando i Isfjorden lørdag! 87 deltagere forserte den tøffe trassen i Romsdals-fjellene, og raskerst var Johan Bugge fra Eidsvåg IL. Raskeste kvinne var svenske Johanna Åström Härjedalens Klätterklubb. På bildet - opp til tredje toppen, Kirketaket. Foto Haakon Funderud Lundkvist.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI01, 01
Snorre Veggan