Telemark og Randonee i Møre og Romsdal Skikrets

Sesongkort på Bjorli?

Det er nå mulig å bestille rabaterte sesongkort ved Bjorli Skisenter, for de som ønsker det. Og vi får som vanlig et tilbud fra Skisenteret om vi sender inn felles bestilling – og betaling. Under ser dere hvilke priser som gjelder denne vinteren. Tilbudet er som tidligere år, til utøvere, trenere, ledere, andre i klubbene som er med og hjelper til i bakken ved organisering av trening og renn.

Klart for ny lisenssesong

Skisesongen nærmer seg, husk at alle skiløpere over 13 år må betale skilisens for å kunne delta på skirenn. Og vel så viktig, den fungerer også som forsikring.

Skiforbundets "Utetime"

Tre barneskoler i fylket har denne uken hatt besøk av NSF sitt "Utetime-team", og gjennomført en artig "utetime" med mye fysisk aktivitet blandet med skolefag. Absolutt noe å anbefale alle skoler å søke på. Både barmark - og ski-utetimer er mulig.

Fagdag/ Treningsdag- ski.

Stort oppmøte og vellykket Fagdag-ski i Molde lørdag! Stor "Takk" til bl.a. Karoline Bjerkeli Grøvdal og Mathias Lilleheim for inspirerende foredrag! Også de praktiske øktene med "Athletix" og Basis/ styrketrening ga mye godt påfyll av øvelser og kunnskap!

Hintertux 2018

Påmeldingen til årets breddesamling i Hintertux er nå åpen!

ExtraStiftelsen

Norges Idrettsforbund oppfordrer idrettslag til å søke om midler fra ExtraStiftelsen via NIF. Søkere bes kontakte sin skikrets/ forbund eller Idrettskrets, før søknaden sendes inn. Søknadsfrist er 15 august.

TEFT-Stipend til Guro!

Guro Helde Kjølseth - Sp.kl. Rival er tildelt TEFT-Stipend av Sparebanken Møre, Gratulerer! SBM delte ut TEFT-stipend til 15 talentfulle ungdommer i fylket, og vår Landslagsutøver i telemark var blandt "vinnerne"!

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI01, 01
Lars O. Berge