Telemark og Randonee i Møre og Romsdal Skikrets

Terminlister (3 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 11.12.2020 Til 12.12.2020 Arr. navn Norgescup og ungdomscup randonee Skorgedalen Arrangør Romsdal Randonee Klubb - ski Gren Randonee Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 27.02.2021 Til 27.02.2021 Arr. navn Settemsdalen Skimo Arrangør Trollheimen Fjellsportklubb Gren Randonee Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 27.03.2021 Til 27.03.2021 Arr. navn Silsetrenna 2021 Arrangør Batnfjord IL Gren Randonee Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Randonee - Ungdomscup

Møre og Romsdal skikrets ønsker velkommen til Randoneecup for ungdom i alderen 10-16 år. Cupen inngår i kretsens randoneerenn. Første renn er i Skorgedalen i Rauma 12 des. Romsdal Randoneeklubb inviterer her til NC-senior og Region-renn for junior og yngre klasser.

Telenorkarusellen

Vi ønsker å skape enda større aktivitet i alle skigrener for årsklassene opp til og med 12 år, og inviterer derfor klubber og lag til å arrangere Telenor Karusellen i sine lokalmiljøer.

Skiforbundets koronaveileder

Veilederen er oppdatert med presiseringer vedrørende gjennomføring av skiaktivitet/ skiarrangementrenn (oppdatert 19. november). Norges Skiforbund oppforder til å arrangere lokale gode arrangementer gjennom pandemien.

Husk skilisens!

Skisesongen nærmer seg, husk at alle skiløpere over 13 år må betale skilisens for å kunne delta på skirenn. Med skilisens får du også den beste forsikring ved idrettsskade både i trening og i konkurranse

MRSK fortsetter samarbeidet med Sparebanken Møre!

Det er med stor glede vi kan melde at M&R skikrets og Sparebanken Møre viderefører vårt gode samarbeid i nye tre år! Skikretsen er både stolt - og svært fornøyd med å ha Sparebanken Møre som vår hovedsamarbeidspart. Dette fører til at bl.a. vår populære SBM Cup i alle skigrenene fortsetter i de kommende sesonger!

Treningssamling for ungdom!

Skikretsen i samarbeid med M&R Idrettskrets og Norsk Friidrett M&R inviterte ungdom i alderen 14-19 år til en treningssamling på tvers av idretter. Samlingen var ved nye Idrettens Hus i Molde lørdag, og det ble en veldig god og vellykket samlings/ treningsdag! Basistrening, koordinasjon og ulik styrketrening var på programmet.

Sesongkort på Bjorli

Bjorli Skisenter gir oss også denne sesongen mulighet for rabatterte priser på sesongkort, ved felles bestilling og betaling. Utøvere, trenere, ledere, og foreldre som aktivt bidrar i bakken under treninger og skirenn, kan bestille sesongkort via kretskontoret. Frist: 25.10.

Ny periode for skilisens

Årslisens for hver sesong varer fra 1. oktober til 30. september, og gjelder fra betalingsdato. Med skilisens får du den beste forsikring ved idrettsskade både i trening og i konkurranse. Her kan du se de ulike lisenstypene.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02
NTB