Telemark og Randonee i Møre og Romsdal Skikrets

Skiforbundets koronaveileder

Norges Skiforbund har oppdatert sin koronaveileder etter oppdaterte retningslinjer 15. juni. Se NSFs nye koronaveileder for klubber og kretser.

Randonee Ungdomscupen

Randoneesesongen i Møre og Romsdal ble som alt annet svært forkortet i år. Ungdomscupen for de under 16 år ble gjennomført med 3 av de 5 planlagte konkurransene, Sættemsdalen Randon, Rando Highway og Silsetrenna. En person deltok på alle tre renna, 5 deltok på to og 13 deltok på ett renn Totalt deltok 19 ungdommer, og i Sættemsdalen utgjorde ungdommene over halvparten av deltakelsen! Dette er veldig gledelig for rekrutteringen!

Hovedside om koronaviruset

NSF følger situasjonen nøye. For øvrig viser vi til myndighetenes anbefalinger. Fra 7. mai er NSFs nye koronavettregler klare.

Søk om kompensasjon!

Lotteri- og stiftelsestilsynet har åpnet for å søke kompensasjon for korona-avlyste, utsatte og stengte arrangementer i mars og april. Søknadsfristen er 21. april.

Og vinneren ble...

FRA MORGEDAL TIL LA GRAVE: Fikk du med deg hvem som stakk av med sammenlagtseier i det 2529 kilometer lange løpet mellom Telemarklandslaget og Satsningsgruppa?

Ubemannet kretskontor

På grunn av covid-19 og full stans av aktivitet innenfor idretten, har Norges Skiforbund permittert administrasjonen i skikretsen inntil videre.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02