Telemark og Randonee i Møre og Romsdal Skikrets

Terminlister (3 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 24.02.2018 Til 24.02.2018 Arr. navn NC i Fjelltelemark 2018 Arrangør Stranda IL Gren Telemark Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 24.02.2018 Til 24.02.2018 Arr. navn Silsetrenna 2018 Arrangør Batnfjord IL Gren Randonee Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 24.02.2018 Til 24.02.2018 Arr. navn Silsetrenna 2018 Arrangør Batnfjord IL Gren Telemark Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

NM Gull til Guro og Sivert!

To x NM Gull til Guro Helde Kjølseth fra Sp.kl. Rival, og Gull og Bronsje til Åndalsnes IF`s Sivert Hole! Og Tor Kjetil Alstad - Eidsvåg IL fikk sølv under NM Paralell lørdag, Gratulerer!!

Basic Skills Snow Tour.

Skiforbundets "Norges-turnè" i bygging av Basisanlegg for utvikling av skiferdighet, og kurs innen Snøproduksjon, starter i Møre og Romsdal. 10 og 11 januar blir det kurs ved Skaret Skisenter (og Tusten Skiheiser) i Molde. Meld dere på nå! Vi utvider - forlenger påmeldingsfristen frem til oppstart, men ser helst at dere som ønsker å delta melder dere på bia link/ Questback.

Vis alle nyheter
NIF-EPI03, 03