Telemark og Randonee i Møre og Romsdal Skikrets

Terminlister (3 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 08.12.2017 Til 09.12.2017 Arr. navn Bjorli Rando Arrangør Romsdal Randonee Klubb - ski Gren Randonee Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 24.02.2018 Til 24.02.2018 Arr. navn Silsetrenna 2018 Arrangør Batnfjord IL Gren Randonee Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 24.02.2018 Til 24.02.2018 Arr. navn Silsetrenna 2018 Arrangør Batnfjord IL Gren Telemark Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Sesongens første skirenn i kretsen!

Fredag og lørdag 8-9. desember inviterer Romsdal Randoneklubb til NC-Randonee på Bjorli. Fredag kveld er det Sprintrenn i traseen til Bjorli Skisenter. Mellom prolog og finalene inviteres det til et Barne/ Ungdomsrenn hvor barn og unge kan komme og prøve Randonee. Arrangøren stiller med feller som kan festes på langrennski/ telemark-ski.

Tilbud fra Bjorliheimen Hotell

Skikretsen har innhentet tilbud på overnatting til klubbene våre, ved Bjorliheimen Hotell. Planlegger dere overnatting i forbindelse med samlinger - og skirenn på Bjorli, så anbefales Bjorliheimen Hotell.

Sesongkort på Bjorli.

Bjorli Skisenter tilbyr oss også denne sesongen rabatt på sesongkort ved felles kjøp og betaling. Tilbudet går til utøvere og trenere/ ledere/ støtteapparat i alle klubbene våre, både innen alpint og telemark. Frist for å sende inn navn etc. (klikk for mere) og betaling er 30 oktober.

Terminlisten - Randonee 2017-18.

Terminlisten for Randonee er nå klar. Tre av de store rennene er i MRSK til vinteren. I tillegg kommer nok Silsetrennet til Batnfjord IL her lokalt.

Vellykkede Vårmøter og Krets-Ting!

Vel 100 deltagere var med på "Fagdagen" til Skikretsen. Deltagerne fikk med seg inspirerende foredrag av Claus Ryste og Gunnhild Torbjørnsen, gode treningsøkter, gode møter i grenene våre - og Tinget. Astrid Eide Stavseng ble gjenvalgt som Leder i MRSK. Anniken Hjellbakk Hole ble valgt som ny Nestleder. Klikk for oversikt over hvem som ble valgt inn i tillitsverv i MRSK for 2017-2019.

Telenorkarusellen 2017

Telenorkarusellrennene var igjen en suksess i Skikretsen. 31 klubbar arrangerte Telenorkarusellrenn, og mere en 4.000 barn deltok! Dette er helt i øvre sjikt av hva vi noen gang har hatt, og dette selv i en svært snøfattig vinter! En stor "Takk" til alle som har stått på og arrangert disse populære rennene!

Standalrennet

Aalesunds Skiklub inviterer til det 75! Standalsrennet, lørdag 29 april. "Landets eldste, tøffeste og råeste skirenn"!

Seire under NC-Filefjell!

Våre utøvere markerte seg sterkt under NC-Telemark og Fjelltelemark på Filefjell i helgen. Flere seire til båre Erik Kvernberg - og Guro H. Kjølseth, og ellers flere sterke resultater til Kaia Husvik, Rakel K. Blø, Lene Marie Husvik, Tor Kjetil Alstad og Jon Steinar S. Alme. Gratulerer til alle!!

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02