Telemark og Randonee i Møre og Romsdal Skikrets

Terminlister (3 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 27.02.2021 Til 27.02.2021 Arr. navn Avlyst -Settemsdalen Skimo Arrangør Trollheimen Fjellsportklubb Gren Randonee Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 20.03.2021 Til 21.03.2021 Arr. navn Kårvatn Skimo Arrangør Trollheimen Fjellsportklubb Gren Randonee Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 27.03.2021 Til 27.03.2021 Arr. navn Silsetrenna 2021 Arrangør Batnfjord IL Gren Randonee Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Nye Retningslinjer for skiidretten

Regjeringen kom i dag (fredag 19.02.) med nye retningslinjer som gjelder skiidretten. F.o.m. tirsdag 23.02. åpnes det for Kretsrenn igjen, og dermed blir det igjen Kretsrenn i alle skigrenene våre.

Randonee-rekruttering!

Svært mange er på randoneetur for tiden, og denne skigrenen har en enorm vekst! Og Romsdal Randoneeklubb har godt oppmøte på sine treninger i Tusten, og gjennomførte sist helg treningsrenn for sine rekrutter. Nå håper vi det snart er mulig med Randoneerenn- og Ungdomscup!

Spillemidler utstyr 2020

Det er nå klart for en ny søknadsrunde. Ordningen omfatter utstyr kjøpt i 2020 (med fakturadato i 2020).

Ski-aktiviteten kan fortsette!

Skitreninger og skirenn kan heldigvis fortsette - også etter innstrammingene på nyåret. Vi driver heldigvis en utendørsaktivitet, som er mulig å gjennomføre/ organisere i disse dager - etter gjeldende smittevernregler. Vi ber alle klubber om fortsatt å registrere personer/ deltagere, passe på avstand, og begrensninger på antall mm. Oppdatert Koronaveileder og Smittevernregler finner dere i margen på Hjemmesiden vår.

Husk skilisens!

Skisesongen nærmer seg, husk at alle skiløpere over 13 år må betale skilisens for å kunne delta på skirenn. Med skilisens får du også den beste forsikring ved idrettsskade både i trening og i konkurranse

Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02