Telemark og Randonee i Møre og Romsdal Skikrets

Breddesamling i Oslo/Lørenskog

VIKTIG INFO: Den planlagte breddesamlingen i månedsskifte september/oktober blir flyttet til Oslo/Lørenskog. Dato for samling blir 1. til 4. oktober. Meld deg på her.

Ungdomssamling i Randonee

Romsdal Randoneeklubb i samarbeid med M&R skikrets inviterer til ungdomssamling i Molde og Isfjorden 19-20 september. Samlingen er åpen for alle mellom 12 og 20 år fra Møre og Romsdal som driver med, eller ønsker å begynne med randonee. NB: Programmet og oppmøtested for samlingen er endret! Oppmøte lørdag blir i Åndalsnes.

SKI-NYTT

Litt informasjon - og tilbud fra skikretsen til skiklubbene våre. "Ski-Nytt" var et blad som ble sendt ut i "gamle dager". Nå prøver vi å ha hjemmesiden vår mest mulig oppdatert. Ta gjerne kontakt om noe her kan være av interesse.

Randonee Ungdomscupen

Randoneesesongen i Møre og Romsdal ble som alt annet svært forkortet i år. Ungdomscupen for de under 16 år ble gjennomført med 3 av de 5 planlagte konkurransene, Sættemsdalen Randon, Rando Highway og Silsetrenna. En person deltok på alle tre renna, 5 deltok på to og 13 deltok på ett renn Totalt deltok 19 ungdommer, og i Sættemsdalen utgjorde ungdommene over halvparten av deltakelsen! Dette er veldig gledelig for rekrutteringen!

Hovedside om koronaviruset

NSF følger situasjonen nøye. For øvrig viser vi til myndighetenes anbefalinger. Fra 7. mai er NSFs nye koronavettregler klare.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI01, 01
NTB scanpix