Telemark og Randonee i Møre og Romsdal Skikrets

Terminlister (3 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 11.01.2019 Til 12.01.2019 Arr. navn NC Randonee Arrangør Romsdal Randonee Klubb - ski Gren Randonee Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 02.03.2019 Til 02.03.2019 Arr. navn Silsetrenna 2019 Arrangør Batnfjord IL Gren Randonee Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 02.03.2019 Til 02.03.2019 Arr. navn Silsetrenna 2019 Arrangør Batnfjord IL Gren Telemark Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

NC-Telemark på Gålå.

Til helgen sesongstarter mange av våre telemarkkjørere under Norgescuprennene på Gålå. Våre landslagskjørere Sivert Hole (ÅIF) og Guro H. Kjølseth (Sp.kl. Rival) stiller også til start. Vi ønsker hele troppen "Lykke til"!

Telenorkarusellrenn til vinteren.

Mange klubber i kretsen skal også denne vinteren arrangere Telenorkarusellrenn. Dette er gode og morsomme rekrutteringsrenn som vi håper flest mulig vil delta på! Her ser du hvilke klubber som er med fra MRSK denne vinteren.

Mange Randoneerenn i skikretsen til vinteren!

Det blir stor aktivitet i kretsen innen Randonnerenn til vinteren. NC-renn i Molde, Todalen/ Kårvatn, og Romsdal/ Isfjorden. Romsdal Rando gjelder også som Norgesmesterskap i Randonee. I tillegg arrangerer Batnfjord IL sitt tradisjonelle randoneerenn "Silsetrenna".

Klart for ny lisenssesong

Skisesongen nærmer seg, husk at alle skiløpere over 13 år må betale skilisens for å kunne delta på skirenn. Og vel så viktig, den fungerer også som forsikring.

Flotte skiforhold!

Det meldes om flotte skiforhold mange steder i fylket, og til helgen åpner også Bjorli Skisenter for alpinistene. Nå gjelder det å komme seg ut på ski mens kuldegradene er her :)

Sesongkort på Bjorli?

Det er nå mulig å bestille rabaterte sesongkort ved Bjorli Skisenter, for de som ønsker det. Og vi får som vanlig et tilbud fra Skisenteret om vi sender inn felles bestilling – og betaling. Under ser dere hvilke priser som gjelder denne vinteren. Tilbudet er som tidligere år, til utøvere, trenere, ledere, andre i klubbene som er med og hjelper til i bakken ved organisering av trening og renn.

Fagdag/ Treningsdag- ski.

Stort oppmøte og vellykket Fagdag-ski i Molde lørdag! Stor "Takk" til bl.a. Karoline Bjerkeli Grøvdal og Mathias Lilleheim for inspirerende foredrag! Også de praktiske øktene med "Athletix" og Basis/ styrketrening ga mye godt påfyll av øvelser og kunnskap!

Skiforbundets "Utetime"

Tre barneskoler i fylket har denne uken hatt besøk av NSF sitt "Utetime-team", og gjennomført en artig "utetime" med mye fysisk aktivitet blandet med skolefag. Absolutt noe å anbefale alle skoler å søke på. Både barmark - og ski-utetimer er mulig.

Hintertux 2018

Påmeldingen til årets breddesamling i Hintertux er nå åpen!

ExtraStiftelsen

Norges Idrettsforbund oppfordrer idrettslag til å søke om midler fra ExtraStiftelsen via NIF. Søkere bes kontakte sin skikrets/ forbund eller Idrettskrets, før søknaden sendes inn. Søknadsfrist er 15 august.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI03, 03
NTB scanpix