Telemark og Randonee i Møre og Romsdal Skikrets

Terminlister (3 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 07.03.2020 Til 07.03.2020 Arr. navn Silsetrenna 2020 Arrangør Batnfjord IL Gren Telemark Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Ute i tre måneder

Det var i begynnelsen av september, på første landslagssamling i Hintertux, at Erik Kvernberg falt og skadet tommelen stygt.

Sesongkort på Bjorli

Skikretsen/ alle klubbene får også denne vinteren 10% rabatt på sesongkort ved Bjorli Skisenter - ved felles bestilling. Alle utøvere, trenere, pluss ledere/ foreldre som er med å bidrar på trening og renn, kan få denne rabatten. Send inn navn, alder og klubb - til skikretskontoret (gjerne klubbvis om mulig) - innen søndag 13 oktober!

"Kick-off" i Telemark!

Det meldes om en vellykket "Kick-off samling" for telemarkkjørerne våre i skikretsen i Åndalsnes i helgen.

Norgescup Randonee

Stor deltagelse og høyt nivå under NC-Randonee i Todalen. Norgeseliten og mange gode svensker på plass, og seieren i herreklassen gikk lørdag til Romsdal Randoneeklubb`s Killian Jornet, Gratulerer! Også mange andre sterke resultater fra Romsdal Randoneeklubb sine utøvere, og fra flere Juniorer i skikretsen!

4 plass i World Cup!

Sivert Hole, Åndalsnes IF, kjørte inn til en sterk 4 plass under World Cup rennene i telemark i Frankrike i helgen, Gratulerer!

To nordmenn på pallen

Det norske laget viste styrke under dagens verdenscupåpning i Italia med Trym Nygaard Løken og Guro Helde Kjølseth på en første- og tredjeplass.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI03, 03