Telemark og Randonee i Møre og Romsdal Skikrets

Vellykkede Vårmøter og Krets-Ting!

Vel 100 deltagere var med på "Fagdagen" til Skikretsen. Deltagerne fikk med seg inspirerende foredrag av Claus Ryste og Gunnhild Torbjørnsen, gode treningsøkter, gode møter i grenene våre - og Tinget. Astrid Eide Stavseng ble gjenvalgt som Leder i MRSK. Anniken Hjellbakk Hole ble valgt som ny Nestleder. Klikk for oversikt over hvem som ble valgt inn i tillitsverv i MRSK for 2017-2019.

Telenorkarusellen 2017

Telenorkarusellrennene var igjen en suksess i Skikretsen. 31 klubbar arrangerte Telenorkarusellrenn, og mere en 4.000 barn deltok! Dette er helt i øvre sjikt av hva vi noen gang har hatt, og dette selv i en svært snøfattig vinter! En stor "Takk" til alle som har stått på og arrangert disse populære rennene!

Standalrennet

Aalesunds Skiklub inviterer til det 75! Standalsrennet, lørdag 29 april. "Landets eldste, tøffeste og råeste skirenn"!

Seire under NC-Filefjell!

Våre utøvere markerte seg sterkt under NC-Telemark og Fjelltelemark på Filefjell i helgen. Flere seire til båre Erik Kvernberg - og Guro H. Kjølseth, og ellers flere sterke resultater til Kaia Husvik, Rakel K. Blø, Lene Marie Husvik, Tor Kjetil Alstad og Jon Steinar S. Alme. Gratulerer til alle!!

Skarvenrittet lørdag er avlyst!

Lørdag skulle Åndalsnes IF arrangere sitt tradisjonelle Norgescup - Fjelltelemarkrenn i Skorgedalen i Rauma, men melder nå at rennet dessverre må avlyses pga. lite snø.

Meget vellykket Romsdal Rando!

Meget god deltagelse. og gode tilbakemeldinger til Romsdal Randoneeklubb for arrangementet! Snøskredfaren gjorde at traseen måtte legges om litt, men med fortsatt 2000 høydemetre ble det et veldig bra skirenn for de vel 100 deltagerne. Det ble "favorittseier" til Måndalingen Kilian Jornet fra arrangørklubben, Gratulerer!

Silsetrenna - Randonee/ Telemark

Batnfjord IL arrangerte lørdag sine tradisjonelle "Silsetrenna" i nydelig vær og med god deltagelse! Gratulerer med vel gjennomført arrangement!

se flere nyheter Vis alle nyheter