Klubbundersøkelse

Norges Skiforbund sender nå ut en Klubbundersøkelse til alle skiklubber i landet via skikretsene. Her håper vi på nyttige tilbakemeldinger som kan styrke samarbeidet vedr. bl.a. rekruttering i alle grenene i kretsen. Svarfrist 15.10.

Til klubber i Møre og Romsdal skikrets

Vi håper dere kan hjelpe oss med å videreutvikle skiidretten i Norge, ved å svare på vedlagt klubbundersøkelse.

Den baserer seg på tidligere undersøkelser og vil hjelpe oss til å se hverdagen i klubb og deres muligheter og utfordringer på en bedre måte.

Jo flere som svarer på undersøkelsen, jo bedre grunnlag har vi til å adressere klubbene sine behov og tilrettelegge for mer aktivitet i klubb.

Link til undersøkelsen: Klubbundersøkelsen 2023

Svarfrist: Søndag 15 oktober 2023

PÅ forhånd takk for hjelpen - vi setter stor pris på at dere tar dere tid til å hjelpe oss.

Med vennlig hilsen,

M&R skikrets v/ Dgl.l. Stig Aambø og Jan Ole Fuglem, Skiklubbutvikler