Nyhetsarkiv Møre og Romsdal

Ferie ved skikretskontoret

Skikretskontoret tar sommerferie - og er feriesteng i juli. Ønsker dere en riktig fin sommer - og en flott sommerferie!

Takk til Tafjord Kraft AS

Kretslaget vårt i Langrenn og Tafjord Kraft AS forlenger samarbeidet for to nye år. M&R skikrets er svært fornøyd - og veldig takknemlig for samarbeidet - og støtten fra Tafjord Kraft AS til Kretslaget vårt. Dette bidrar til at vi kan opprettholde det gode Kretslagstilbudet til våre lovende juniorer.

Skikrets-alpinsamling på Juvass

En veldig bra samling for kretsens unge alpinister er "i mål". Topp innsats av både utøvere og foreldre - i fem dager. Siste dag ble ekstra fin, med nattefrost og sol! Stor takk til "støtteapparatet", uten dere blir det ingen samling! Nå venter en fin periode med barmarkstrening. God Sommer!

Vellykket Skiting og Vårmøter i Molde!

Vår Kretsleder Anne Cathrine Enstad ble valgt inn som styremedlem i NSF-Skistyret, Gratulerer! Tove Moe Dyrhaug ble valgt som ny Skipresident! M&R skikrets fikk forøvrig svært mye skryt for opplegg og gjennomføring av møte - og Tingdagene!

Kretslaget Langrenn 2023

Kretslaget Langrenn starter opp ny sesong med første Kretssamling 09-12 juni. Første samling blir i Valldal. Kretstrenere er som tidligere, Pål Bjørn Øvrebust og Jan Erik Westerås. Videre samlingsplan ligger under "Kretslag" på langrenn-siden vår

Alpinsamlinger på Strandafjellet

Alpint i skikretsen har arrangert 4 samlinger (helger) på Strandafjellet i mai. Rikelig med snø og fine forhold for trening har gitt god trening til våre unge alpinister. Stor takk til Stranda Skisenter og Stranda IL!

se flere nyheter Vis alle nyheter
nif-epi04, 04