Nyhetsarkiv Møre og Romsdal

Alpinsamling i SNØ-hallen

U16-alpinistene i skikretsen gjennomførte sist helg igjen en god treningssamling i SNØ-hallen i Lørenskog. Dette var siste samling for Anders Husby, før han starter i ny jobb i WC-Alpint-herrelaget. Vi takker Anders så langt - for en strålende jobb med våre unge alpinister, og ønsker han Lykke til videre! Neste kretssamling er helgen 03-05 sept. Denne gang for U14 - og de U16 løperne som har mulighet. Ny runde med påmelding kommer.

SBM-Rulleskicup - til høsten

Datoene for SBM Rulleskicup til høsten er klare. SBM Rulleskicup består av tre renn, Trollstigen Opp, M.O.I. v/Skaret Skisenter, og Markane v/ Hovdebygda IL. I tillegg kommer Kjersemfjellet Opp - og Stordalssamlingen inn som gode tilbud og tiltak til alle. Foto: Jon Forberg

Kretslaget Langrenn

Kjempefin samling for Kretslaget vårt på Sognefjellet, med flotte skiforhold og strålende sol! Stor takk til Kretslagets samarbeidspartnere; Sparebanken Møre, Sport 1 Tomra, og Tafjord Kraft.

Raw Air Hoppskole

Molde og Omegn IF inviterer til Raw Air Hoppskole i Møllesråsen Hoppsenter 01 og 02 juli. Og Raw Air Hoppskolen fortsetter 03 og 04 juli i Vikabakken i Spjelkavik, med Spjelkavik IL som arrangør. Norges Skiforbund er med på hoppskolen med instruktører. Bli Med!!

Randoneesamling

Romsdal Randoneeklubb inviterer til treningssamling 26-27.6.2021 Sett av helgen i slutten av juni for å bli med på samlingen som arrangeres av Romsdal Randoneeklubb. Trollstigen innbyr til flotte forhold for sommerski. Samlingen er for utøvere over 12 år. Nå er det åpnet for deltagere fra hele landet!

Stimuleringsordning 2021

Stimuleringsordningen for 2021 er nå på plass og åpen for søknader. Ordningen gjelder for arrangement og aktivitet i perioden 1. januar til 31. august 2021, søknadsfrist 15. september.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI01, 01
NTB