Nyhetsarkiv Møre og Romsdal

Alpinsamling - ny sesong!

Torsdag til søndag denne uken trener U14 og U16-års alpinistene i kretsen på Juvass i den første samlingen mot ny sesong! :) Pga. koronarestriksjoner kan dessverre ikke alle bli med denne gang. Forhåpentligvis blir det 4 gode treningsdager.

Skikrets-Ting

Skikretsen innkaller og inviterer til digitalt Skikretsting via Teams, onsdag 02 juni kl. 1800. Klikk for mer informasjon - og påmelding.

Trener II kurs - alpint

Er det interesse for å ta Trener 2 kurs i alpint? Vi starter opp Trener 2 kurs i forbindelse med Kretssamlinger på Juvass. Oppstartsdato utsettes pga. korona-regler. Kurset er rettet mot trenere i ungdomsårene 13-16 år. Krav for deltagelse er gjennomført Trener 1 kurs + gjennomført praksis. Klikk for mer informasjon om Trener 2 kurs.

Samordnet rapportering 2021

Vi har samlet en del nyttig informasjon som kan være til hjelp i arbeidet rundt samordnet rapportering i KlubbAdmin for våre skiklubber. Fristen for NSFs klubber er 30. april.

SBM Cup Finale/ Midt-Norsk - Alpint

Det ble et vellykket Midt-Norsk Mesterskap og Finale-helg i SBM Cup på Bjorli i helgen - med mye god skikjøring av våre unge alpinister. Gratulerer til alle - med en flott helg - og sesong! Resultater ligger under "Skirenn" på alpinsiden. Bilde: J16-pallen med Sienna Grande Bruseth og Frida Kaldhussæter på 2 og 3 pl.

Finale - SBM Cup-langrenn.

Finalen i Sparebanken Møre Cup ved Skaret Skisenter lørdag, ble en "festdag", med strålende vær - og topp skiforhold! Stor Takk til Molde og Omegn IF og Skaret Skisenter. Klikk for resultater og noe informasjon om premiering. Foto: Jon Forberg

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI03, 03
NTB