Nyhetsarkiv Møre og Romsdal

HL-Alpint på Hafjell denne uken!

Denne uken arrangeres Hovedlandsrennet i alpint på Hafjell. Våre unge alpintalenter er på plass, og starter utfortreningen allerede tirsdag. I løpet av uken er det Utfor, Super G, Super kombinasjon, Team-Event, Storslalåm og Slalåm på programmet. Vi ønsker våre alpinister "Lykke til"!

Romsdal Rando arrangeres lørdag!

Romsdal Randoneeklubb inviterer lørdag til det 4. -"Romsdal Rando" i spektakulære Isfjorden i Rauma! Den "råeste" Randoneeløypa i Norge med 2500 høydemeter over tre fjell!

Stor Langrenns - og Turrenn-helg!

Til helgen er det igjen stor aktivitet i skikretsen! Lørdag inviterer Eidsdal IL til SBM cup i langrenn, og Isfjorden IL arrangerer sitt utsatte turrenn "Isfjorden Rundt" - denne gang i ny trasè. Og søndag er Åndalsnes IF tilbake som kretsrenn-arrangør, og Inviterer til sesongens KRETSMESTERSKAP - KLASSISK STIL på Bjorli.

God deltagelse på Osmarka!

Torvikbukt IL arrangerte SBM cup på Osmarka søndag, og det ble gledelig stor deltagelse - selv om dette "kolliderte" med Birkebeinerrennet. Resultater: Se under "Skirenn".

KM og SBM cup - Hopp og Kombinert.

Molde og Omegn IF inviterer til Kretsmesterskap - og Sparebanken Møre cup i "Skarbakkenrennet" førstkommende lørdag. Se Innbydelse på Hopp/ Kombinert-siden under "Terminliste/ Resultater". M.O.I. melder om nytt starttidspunkt for rennet - kl. 1300.

Vårmøter og Ting i skikretsen.

Lørdag 20 mai er datoen for "vårmøtene" i skigrenene våre, og Skikrets-Ting. Hold av datoen! Det legges opp til en innholdsrik dag med gode foredragsholdere, trening for utøvere, i tillegg til skifaglige saker i grenene. Det kan også bli "oppstart" fredag kveld, med et spennende tema.

se flere nyheter