Nyhetsarkiv Møre og Romsdal

Barmarksamling i alpint.

Spjelkavik IL inviterer alle alpinister/ alpinklubber til barmarksamling i Spjelkavika helgen 25-27 august. Påmelding via minidrett.

Ny dato for neste alpinsamling i august!

Neste kretssamling i alpint for U14 og U16 års gruppene på Juvass, flyttes frem ca. en uke. Ny dato er fom. fredag 11 til mandag 14 august. Nærmere informasjon kommer.

Samling med Storfjordlangrenn.

Storfjordlangrenn er i gang med ny sesong og har i helga hatt barmarkssamling i Tomrefjord. Vertane frå skigruppa i Tomrefjord IL melder om kjekt besøk!

FIS liste Alpint for neste sesong.

Det er tid for innmelding evt. utmelding av FIS-listen i alpint. Frist for innmelding/ utmelding settes til 25 august. Nye FIS-utøvere må sende inn/ legge ved signert Athletes Declaration. Årskontingenten til FIS-listen (bindende for de som blir innmeldt ved fristen) er øket for neste sesong, til kr. 500

Skiforbundets nye fagportal

Fagside med informasjon og tips og ideer for trenere, ledere, utøvere, foreldre og arrangører innenfor barne- og ungdomsidretten.

TEFT-stpend til Skiutøvere!

Sparebanken Møre delte torsdag ut TEFT mørestipend til 16 talentfulle ungdommer i en høytidelig seremoni på Martin Linge huset i Valldal. Rishi Sæter - Liabygda IL, og Isak Staurset - Rauma Alpin var blant de som mottok stipend, Gratulerer!

Barmarkssamling - Iron Man test

Det blir ikke IronMan-test i kretsregi kommende helg. Det var vanskelig å få organisert dette nå. Men Alpinkomiteen anmoder alpinklubbene om å gjennomføre testene selv i egen regi. Det blir organisert nye IrioMan-tester i forbindelse med Krets-barmarksamlingen 27 (+26?) august.

Egen snøkanon?

Kan dette være av interesse for noen skianlegg/ skiklubber? Kanskje som et supplement i snøfattige tider?

se flere nyheter