Nyhetsarkiv Møre og Romsdal

OL-Sølv til Ragnhild!!

En fantastisk prestasjon av Ragnhild Mowinckel - fra Sp.kl. Rival, Gratulerer!! Etter å ha ligget på 4 plass etter 1. omgang "klinte" hun til i 2.omg. og ble belønnet med SØLV! Gratulerer til Ragnhild, familien, klubben - og skikretsen!

Åpen Skiforbunds-samling i telemark - på Strandafjellet!

Skiforbundet - og Skikretsen inviterer til treningssamling/ helg på Strandafjellet i vinterferien (22-25.feb). Samme helg arrangeres også "Alperittet". Nye interesserte ønskes spesielt velkommen, og vi stiller med noe utlåns-utstyr og gode instruktører.

Norgescup Junior i Holmenkollen

Flere sterke prestasjoner av våre langrennsløpere under første dag av Norgescuprennene for Juniorer i Holmenkollen. Og "helt til topps" i klasse M17 år gikk Molde og Omegn IF`s Karsten Andrè Vestad, Gratulerer!

Alpinhelg på Strandafjellet

Det ble en god treningsdag på Strandafjellet fredag. Lørdag inviterer Stranda IL til Super G og Superkombinasjon, og til Storslalåmrenn søndag. Alle renn inngår i SBM Cup, og Super G rennet lørdag er også Kretsmesterskap! Invitasjoner på vante steder.

Hopp og Kombinert-helg.

Lørdag inviterer Hjelset Fram IL til "Romsdals Hopphelg" i Hopp og Kombinert. Og søndag inviterer Molde og Omegn IF til "Sparebanken Møre Cup og Kretsmesterskap". Skirennene arrangeres begge dagene i Skarbakkene. Invitasjoner i terminlisten - og under "Terminliste/ Resultater" på Hopp/ Kombinert-siden.

Seier til Rishi Sæter!

Rishi Sæter - Liabygda IL, tok sin første seier i Eliteklassen under Norgescuprennene i Hopp i OL-bakkene på Lillehammer sist helg, Gratulerer!

Bestilling av "Alpinjakke" i kretsen.

Alpinkomiteen utarbeider ny "Alpinjakke" for utøvere (og evt. foreldre/ trenere/ ledere) i kretsen. Jakken kunne prøves i helgen, og ser ut til å være "normal" i størrelsene. Bestilling gjøres til Skikretskontoret - innen onsdag denne uken.

Tusten-rennene i alpint.

Fine dager i Tusten Skiheiser i helgen, under M.O.I. of Sp.kl. Rival`s SBM Cup og KM-renn. Resultater ligger under "Skirenn".

se flere nyheter
NIF-EPI01, 01