Nyhetsarkiv Møre og Romsdal

Takk til Øystein Solli!

IL Hjelset-Frams`s Øystein Solli "takker av" etter 30 år som Leder i klubben. Øystein har lagt ned et imponerende arbeid for sin klubb, i Hjelset/ Skjevika-området, og for skikretsen, innen både langrenn og hopp/ kombinert! Tusen takk for jobben, engasjementet og alle bidragene Øystein!

NM Alpint i Narvik.

Norgesmesterskapet i alpint i Narvik er i gang. I Utfor, Super G og Superkombinasjonen er Sebastian og Ragnhild våre deltagere, mens i storslalåm og slalåm starter i tillegg Nina, Isak Staurset og Vår Thurmann-Moe. Vi ønsker alle våre alpinister "Lykke til"!

NC-Finaler/ NM del 2 - Gålå.

Denne uken er det NM del 2, Norgescuprenn for junior, og NC-Finaler på Gålå. Vi har flere løpere med på Gålå, med Martine L. Øvrebust "i spissen". Med et godt resultat i fredagene NC-renn er også Emblem IL`s Ludvig Vartdal klar for NC-Finalen, hvor de 50 beste i landet får starte. Vi ønsker alle våre utøvere "Lykke til"!

Telenorleker i alpint på Voss.

Denne uken er det "Landsfinale" for 13-14 årsklassen i alpint på Voss. Det er Super G, Team-Event, Storslalåm og Slalåm med start fredag. Våre beste alpinister i aldersklassen er klare til å måle krefter med resten av landet!

Seire under NC-Filefjell!

Våre utøvere markerte seg sterkt under NC-Telemark og Fjelltelemark på Filefjell i helgen. Flere seire til båre Erik Kvernberg - og Guro H. Kjølseth, og ellers flere sterke resultater til Kaia Husvik, Rakel K. Blø, Lene Marie Husvik, Tor Kjetil Alstad og Jon Steinar S. Alme. Gratulerer til alle!!

Skarvenrittet lørdag er avlyst!

Lørdag skulle Åndalsnes IF arrangere sitt tradisjonelle Norgescup - Fjelltelemarkrenn i Skorgedalen i Rauma, men melder nå at rennet dessverre må avlyses pga. lite snø.

NM Masters - Alpint

Stranda Alpin inviterer 30 mars - 02 april til Norgesmesterskap - Masters i alpint. Klikk deg inn for mere informasjon om dette flotte arrangementet!

Foto: Fjordabladet.

Røldal FART

21.-24. april inviterar Norges Skiforbund til fartssamling i Røldal. Samlinga er open for utøvarar i U14 og U16.

se flere nyheter