Nyhetsarkiv Møre og Romsdal

Sesongkort på Bjorli.

Bjorli Skisenter tilbyr oss også denne sesongen rabatt på sesongkort ved felles kjøp og betaling. Tilbudet går til utøvere og trenere/ ledere/ støtteapparat i alle klubbene våre, både innen alpint og telemark. Frist for å sende inn navn etc. (klikk for mere) og betaling er 30 oktober.

Terminlisten - langrenn er klar.

Her er utkast til Terminliste i MRSK for 2017-18. LK tar imot innspill ved LK leder Petter Myrset, helst på e-post til pettermy@online.no eller evt på tlf 977 04 794. Frist for tilbakemelding er 01. november 2017. Endelig terminliste vil bli fastsatt på MR skikrets, langrenn sitt høstmøte på Vestnes den 8. november 2017.

Trener 1 kurs - langrenn.

Skikretsen i samarbeid med Sunnylven IL arrangerer Trener 1 kurs i langrenn denne høsten. Oppstartshelg er 21-22 oktober i Sunnylven. Andre klubber/ trenere/ interesserte er selvfølgelig velkommen til kurset. Meld ønske om deltagelse til skikretskontoret.

Høstmøtet/ fagdag - langrenn

Onsdag 8 november blir det Høstmøte og Fagdag for langrenn. Sport 1 Tomra inviterer oss til butikken på Vestnes, og Langrennskomiteen inviterer til spennende temaer ved Vestnes Fjordhotell. Vi får også besøk fra NSF-langrenn denne dagen. Så hold av datoen! Mer informasjon kommer.

Trenerseminar - Kompetansesenter for idrett

Vil du som trener være med å starte kompetansesenter for toppidrett i Møre og Romsdal? Ønsker du å være med å påvirke hvordan vi skal utvikle idrettsmiljøet for ungdom i Møre og Romsdal? Da bør du delta på denne kvelden.

Ski-møte i Hovdebygda.

Skikretsen inviterer til "Utvikling av skisporten-møte" i klubbhuset til Hovdebygda, torsdag 26.10. kl. 1800. Vi ønsker skigrupper i alle skigrenene fra alle klubber i "Ørsta/ Volda-området velkommen!

Telenorlekene/ Landsfinalen - Alpint.

Telenorlekene i Alpint (U14) arrangeres til vinteren på Oppdal, 05-08 april. Hvis det er ønske om å bo samlet, så må vi være tidlig ute med bestillingen vår.

Barmarksdag i Molde Turnhall

Tilbud om barmarkstrening lørdag 21 oktober for U14 og U16. Anders Husby inviterer til Koordinasjon/ balanse/ styrke/ stabilitets-samling i Molde Turnhall neste lørdag fra kl. 1000 - 1400. (Ta med lunch/ matpakke) Påmelding via minidrett.no - eller her på hjemmesiden (se terminlisten) innen tirsdag 17.10. Pris kr. 300 pr. pers.

Kretslagssamling - Langrenn.

Denne uken har Kretslaget vårt lagt sin treningssamling til Molde, og første samlingsdag inneholdt rulleskiøkt ved Skaret Skisenter. Her har Pål Bjørn Øvrebust og Jan Erik Westerås gode treningsfasiliteter for våre lovende langrennsløpere.

se flere nyheter
NIF-EPI02, 02