Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside!

Scroll nedover for nyheter, eller klikk på Langrenn, Alpint, Hopp/ Kombinert eller Telemark/ Randonè sine egne sider. Grensidene har egne undersider med terminlister, resultater, reglement mm.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 26.05.2022 Til 29.05.2022 Arr. navn Kretssamling 4 - Møre og Romsdal Skikretss Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 25.06.2022 Til 29.06.2022 Arr. navn Kretssamling 5 - Møre og Romsdal Skikretss Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

NSF Kombinert - "Team 25"

Molde og Omegn IF`s Andreas Skoglund er med i NSF Kombinert sin satsing mot Ski VM 2025 - "Team 25". Vi gratulerer Andreas med uttaket!

Team ELON Midt Norge.

Uttaket til Team Elon Midt Norge for kommende sesong er nå klart, og Karsten Andrè Vestad, Molde og Omegn IF, er kommet med på vårt Regionlag! Gratulerer med uttaket! Karsten er første herreløper fra MRSK på Team Elon Midt Norge.

Telemarklandslaget sesongen 2022-2023

Norges Skiforbund har tatt ut seks utøvere på telemarklandslaget for 2022-2023 sesongen. Det er også tatt ut et rekruttlag for at flere talenter kan få matching med eliten.

Tour de Devold - Rulleskirenn for barn.

Lørdag 28 mai arrangerer SWIX – (Brav Norge) en morsom dag ved Devoldfabrikken i Langevåg. Blant aktivitetene arrangeres et rulleskirenn for barn og ungdom, t.o.m. 14 år. SWIX stiller med rulleski og staver– og premier! Husk å ta med hjelm! Emblem IL er med i arrangør-staben. M&R skikrets håper flere av våre skiklubber vil ta med seg sine rekrutter til Langevåg denne dagen til et morsomt og uhøytidlig rulleskirenn.

Hopp og Kombinert skole

I år blir det Hopp og Kombinert skole sammen, 8-11 august i Knyken. Muligheter for overnatting blir det også. Påmelding og program kommer etterhvert:) Vi glær oss!!

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI03, 03