Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside!

Scroll nedover for nyheter, eller klikk på Langrenn, Alpint, Hopp/ Kombinert eller Telemark/ Randonè sine egne sider.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 05.10.2018 Til 07.10.2018 Arr. navn Stordalssamlinga i langrenn 2018 Arrangør Stordal IL Gren Langrenn Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Fagdag/ Treningsdag- ski.

Ski/ fag-dag lørdag 29 sept! Er dette noe for min klubb/ meg? - JA! Karoline Bjerkeli Grøvdal og Mathias Lilleheim (Olympiatoppen) foredrar for utøvere og voksne om "Hva må til for å bli toppidrettsutøver". Etter foredraget og lunch kan utøverne få to gode treningsøkter, og ledere/ trenere/ foreldre får ny kunnskap om styrketrening - for bl.a. langrennsteknikk, alpint, telemark, satsen i hopp mm. Her er alle velkommen - møt opp!

Kretssamling alpint.

Endring av overnattingsted i forbindelse med Kretssamlingen på Juvass til helgen. Samlingen blir fra lørdag til mandag (booking fra fredag). Klikk for mere info. Regner med alle som har meldt seg på Kretsopplegget (Alt. 1 og 2.) er klare til samling!

Trollstigen Opp.

Bispen, Kongen og Dronninga fikk se et flott rulleskirenn opp Trollstigen søndag! Første renn i SBM cup 2019, og siste renn i Sport 1 Tomra cup ble gjennomført under gode, tørre forhold, og de ca. 75 deltagerne fikk en fin (og hard) tur opp Trollstigen! Klikk for resultater.

Er skiklubben din i form?

En god klubbdrift legger grunnlaget for å skape god aktivitet. Hva med å bruke høsten til å samle klubbens medlemmer rundt noen felles mål og tiltak, hvor alle drar i samme retning?

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI03, 03
NTB scanpix