Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside!

Scroll nedover for nyheter, eller klikk på Langrenn, Alpint, Hopp/ Kombinert eller Telemark/ Randonè sine egne sider. Grensidene har egne undersider med terminlister, resultater, reglement mm.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 02.10.2021 Til 02.10.2021 Arr. navn Rulleskirenn Fristil Arrangør Hovdebygda IL Gren Langrenn Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 19.03.2022 Til 19.03.2022 Arr. navn Silsetrenna 2022 Arrangør Batnfjord IL Gren Randonee Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 19.03.2022 Til 19.03.2022 Arr. navn Silsetrenna 2022 Arrangør Batnfjord IL Gren Telemark Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

Rulleskirenn Fristil, på Markane

Hovdebygda IL inviterer til det 3 rennet i Sport 1 Tomra Rulleskicup. Rennet arrangeres i rulleskianlegget til Markane IL, lørdag 02 oktober. Se informasjon i terminlisten.

Retningslinjer Utstyrsmidler 2021

Utstyrsmidler 2021 følger samme mal som i 2020. Utstyret må være kjøpt inn i 2021 (fakturadato). Utlysning, godkjenning og tildeling 1. halvdel 2022.

Kretscup Rulleskisprint

Det ble et fartsfyllt og vellykket Sport 1 Tomra Rulleskicuprenn ved Skaret Skisenter. Stor Takk til M.O.I. for et topp skirenn! Veldig artig og motiverende med Team Elon Midt Norge og Team Midt Norge Elite med på rulleskisprinten. Resultater under "Skirenn" på Langrennssiden.

Alpinsamling i SNØ-hallen

Alpint gjennomførte sist helg igjen en god kretssamling i Snøhallen. Neste samling blir i Høstferien, og da er det i utg. pkt. Juvass som er samlingssted. SNØ-hallen er reserve-arena. Mer informasjon kommer.

Fokus på rekruttering!

Rekrutteringsarbeid - og hvordan holde på våre utøvere lengst mulig, er et kontinuerlig satsingsområde for skikretsen - i alle grenene våre. Skiforbundet har utarbeidet mye godt material som kan benyttes. Og ønsker din klubb tips og ideer, et klubbesøk med f.eks. en kurskveld/ inspirasjons-kveld/ aktivitets-tips, så ta gjerne kontakt.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI01, 01
NTB