Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside!

Scroll nedover for nyheter, eller klikk på Langrenn, Alpint, Hopp/ Kombinert eller Telemark/ Randonè sine egne sider. Grensidene har egne undersider med terminlister, resultater, reglement mm.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 03.09.2021 Til 05.09.2021 Arr. navn Alpin kretssamling U14 og U16 - SNØ-hallen Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 05.09.2021 Til 05.09.2021 Arr. navn Rulleski - Trollstigen Opp Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Langrenn Krets Møre og Romsdal Skikrets Live
Fra 24.09.2021 Til 26.09.2021 Arr. navn Alpin kretssamling U14 og U16 - SNØ-hallen Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

FIS-listen Langrenn 2021-22

Det er snart tid for innmelding/strykning av løpere til FIS-listen langrenn for sesongen 2021-2022. Sjekk lista for din klubb! Frist er 15. september.

Alpinsamling i SNØ-hallen

U16-alpinistene i skikretsen gjennomførte sist helg igjen en god treningssamling i SNØ-hallen i Lørenskog. Dette var siste samling for Anders Husby, før han starter i ny jobb i WC-Alpint-herrelaget. Vi takker Anders så langt - for en strålende jobb med våre unge alpinister, og ønsker han Lykke til videre! Neste kretssamling er helgen 03-05 sept. Denne gang for U14 - og de U16 løperne som har mulighet. Ny runde med påmelding kommer.

SBM-Rulleskicup - til høsten

Datoene for SBM Rulleskicup til høsten er klare. SBM Rulleskicup består av tre renn, Trollstigen Opp, M.O.I. v/Skaret Skisenter, og Markane v/ Hovdebygda IL. I tillegg kommer Kjersemfjellet Opp - og Stordalssamlingen inn som gode tilbud og tiltak til alle. Foto: Jon Forberg

NOR Freeski Jentecamp 28. august

Vi gjentar fjorårets suksess med lokale jentecamper og er klare for å fylle idrettshaller over hele Norge med aktivitet lørdag 28. august! Les mer under og bli med på moroa!

Kretslaget Langrenn

Kjempefin samling for Kretslaget vårt på Sognefjellet, med flotte skiforhold og strålende sol! Stor takk til Kretslagets samarbeidspartnere; Sparebanken Møre, Sport 1 Tomra, og Tafjord Kraft.

Raw Air Hoppskole

Molde og Omegn IF inviterer til Raw Air Hoppskole i Møllesråsen Hoppsenter 01 og 02 juli. Og Raw Air Hoppskolen fortsetter 03 og 04 juli i Vikabakken i Spjelkavik, med Spjelkavik IL som arrangør. Norges Skiforbund er med på hoppskolen med instruktører. Bli Med!!

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI01, 01
NTB