Møre og Romsdal Skikrets

Velkommen til Skikretsens hjemmeside!

Scroll nedover for nyheter, eller klikk på Langrenn, Alpint, Hopp/ Kombinert eller Telemark/ Randonè sine egne sider. Grensidene har egne undersider med terminlister, resultater, reglement mm.

Terminlister (5 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 19.06.2021 Til 24.06.2021 Arr. navn SBM samling 4 - Juvass Arrangør Møre og Romsdal Skikrets Gren Alpint Krets Møre og Romsdal Skikrets Live

NSF - Skitinget

Norges Skiforbund avholder Ski-Ting lørdag 12.juni. Klikk for link til Livestream, program og tingdokumenter.

Alpinsamling - for U14 og U16 gruppene

Nok en veldig god alpinsamling er "i mål". Tre treningsdager ved Juvass-breen i strålende vær, og med fantastiske treningsforhold - takket være "verdens beste" støtteapparat! Og alpinistene viser solid utvikling gjennom samlingen.

Kretslagssamling - Langrenn

Det meldes om en vellykket Kretslagssamling for juniorene våre - i strålende vær, ved Skaret Skisenter lørdag og i Stordal søndag.

Ny Leder i M&R skikrets

M&R skikrets gjennomførte 02.juni Skikrets-Ting via Teams. Alle saker ble godkjent av Tinget, og nytt Styre - og Grenkomiteer ble valgt - etter innstilling fra Valgkomiteen. Ny Leder i skikretsen er Anne Cathrine Enstad fra Bjorli - og Lesjaskog IL. Anne Cathrine har lang fartstid både som arrangør av store renn, FIS-TD, AK-medlem i skikretsen, og er også medlem i NSF-Alpinkomiteen.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI03, 03
NTB