Hopp/Kombinert Hordaland Skikrets

Siste renn i vestlandscupen

Laurdag 24. mars vert det 4. og siste rennet i vestlandscupen arrangert i Framnesbakkane. Det vert hopp- og kombikross i K6, K15, K25 og K52. Sjå invitasjon.

Basisanlegg i Årmotslia

Før helga vart det laga til eit basisanlegg i Årmotslia i Myrkdalen. Erik Aas Andersen frå utviklingsavdelingen i NSF og Magne Sørestrand var arkitektane bak utforminga av anlegget. På søndagen fylte IL Eldar anlegget med skiglede når dei avslutta sesongens telenorkarusell.

KM i hopp og kombinert

Det var omlag 40 deltakarar på helgas KM i hopp og kombinert i Tunåsen. Det vart ein flott dag i Bulken IL sitt hoppanlegg denne søndagen. Sjå resultat frå søndagens renn.

Bulken il arrangerer KM i hopp og kombinert

Søndag 18. februar inviterer Bulken IL til KM i hopp og kombinert. Nye og og gamle hopparar er velkomne. Det er hoppski til utlåns for dei som ikkje har sjølve. Sjå informasjon om rennet.

Flott opning av nye Drevtjørn Ski og Tursenter

Det var ein fantastisk vinterdag under opningsfesten for det oppgraderte anlegget i Ulvik herad. Vår skipresident var imponert over dugnadsånda og over kor bra anlegget på Drevtjørn var. Det vart ein festkveld med både representantar frå skiforbundet, fylket, idrettskrets og Ulviks ordførar. Opninga vart markert med servering av både pølser og vafler til dei frammøtte. Etter dette var det tid forl både oppvisningsrenn i dei nye hoppbakkane og skikross på det flotte stadionområdet.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02