Alpint Hordaland Skikrets

Ei aktiv helg med Haustcamp er over

Takk for kjekke dagar på Bømoen. Dyktige instruktørar var med på å lage vår mest allsidige samling for våre skigreiner. Deltakarane fekk vore med på bla: O-løp i mørket, terrengsykling, hallaktivitetar med turn, rulleski, rollerblades, løp/leik og ikkje minst elveaktivitetar og padling var noko av alt det morosame ungdomane fekk prøvd.

Haustcamp på Bømoen

Velkomne til Haustcamp på Bømoen helga 16. - 18. september. Samlinga er for alle skigreiner og gjeld for aldersgruppa 2007 - 2011. Ei veldig allsidig og sosial samling med kjekke trenarar frå skikretsen er i vente!

Gode forhold for alpinistene

– Det er fantastisk å ha to breer i Norge med så gode forhold for alpint, mener herresjef i alpint for Norges Skiforbund, Steve Skavik.

Vårmøte Hordaland skikrets

Torsdag 2. juni kl.18 inviterer Hordaland skikrets til vårmøte på Voss gymnas. Fellesdel med informasjon etterfulgt av greinmøter.

Trenerkurs alpint - Fonna

Norges skiforbund - alpint ynskjer velkomne til trenerkurs i alpint på Folgefonna i mai og juni. Både trener I og trener II står på planen. Sjå invitasjon og meld på!

Myrkdalsfart 6. - 8. mai

Den allsidige fartssamlinga Myrkdalsfart i samarbeid med NSF og Voss alpin går over tre dagar i Myrkdalen frå 6. - 8. mai. Samlinga er for U12 - U16. Sjå invitasjon og meld dykk på!

Hovedlandsrenn i alpint

Hovudlandsrennet i alpint gjekk i år i Ål i Hallingdal. Hordalandsalpinistane i aldersgruppa 15 - 16 år fekk brynt seg mot dei beste i landet.

Voss alpin arrangerte FIS renn

Voss alpin arrangerte 4 FIS renn med innlagt NM for junior. Dei rutinerte arrangørane fekk gode tilbakemeldingar på arrangementa og det var fornøygde deltakarar som nytte dei flotte traseane i Bavallen.

Puljeplassering og precamp alpint

Sjå program for helgas Precamp på Geilo for alpinistane som skal til Hovedlandsrennet og Telenorlekene. Sjå også oppdatert puljeplassering for desse.

se flere nyheter Vis alle nyheter
NIF-EPI02, 02