Alpint Hordaland Skikrets

Kursuke i alpint - fonna 2017

Det blir både trener I- og II kurs på folgefonna når årets kursuke i alpint vert arrangert 6.- 12.august. Sjå informasjon om kurstilbodet, rammeprogram og meld på via påmeldingslink.

Nye fjes i Hordaland skikrets

Under skikretsens ting, så vart det endringar i både styret og komiteane. Johan Børsheim frå Ulvik il, tar blant anna over leiarvervet i skikretsen etter Ida Sætersdal.

Årets utøvar 2017 Hordaland skikrets

Hordaland skikrets delte i år ut årets utøvar prisen til Gaute Kvåle, Røldal il, for sin imponerande sesong i langrennssporet med blant anna ein 5. og 6. plass i U-23 VM.

Resultat vestlandsmesterskapet

Sjå resultat frå vestlandsmesterskapet som samla over 170 alpinistar frå Hordaland, Sogn og Fjordane, Møre og Romsdal og Agder og Rogaland skikretsar. Grunna dårlege føreforhold vart fredagens program avlyst.

Invitasjon Hordaland skikrets - ting 2017

Hordaland skikrets arrangerer årets skikretsting 6. mai i Myrkdalen. Det vert fagmøter og gode innlegg på hovuddelen. I år inviterer me til ein guida skitur på søndagen for alle interesserte.

Vel gjennomførde telenorleikar av Voss alpin

Over 300 13 og14 åringar frå heile landet var i helga med på Telenorleikene på Voss. Arrangøren losa ungane gjennom flotte konkurransedagar og sosiale tilstellingar. Våre lokale alpinistar gjorde det godt i konkurranse med landets beste. På team-event vart det 2. plass!

Invitasjon til Myrkdalsfart

Voss alpin i samarbeid med Norges skiforbund og Myrkdalen inviterer til fartssamling 5. -7. mai. Myrkdalsfart har som mål å laga til den kjekkaste leikeplassen for fartsglade alpinistar, med hopp i forskjellige storleikar, løyper med bølger i sving, bølgefelt, løype med fartsmåling og mykje anna moro. Sjå invitasjon.

Velkomne til Vestlandsmesterskap

Fana Alpin inviterer til Vestlandsmesterskapet i alpint 21. - 23. april i Myrkdalen. Sjå invitasjon med program og overnattingstilbod. Hugs også å meld dykk på felles løpermiddag.

Lokale alpinistar på hovudlandsrenn

Forrige veke var 14 alpinistar frå Hordaland med på årets hovudlandsrenn. Dette er eit uoffiselt NM for landets 15- og 16 åringar. Dei hevda seg bra i selskap med hardtsatsande ungdomar frå resten av landet.

se flere nyheter Vis alle nyheter