Alpint Hordaland Skikrets

Terminlister (3 neste renn)

Fra Til Arr. navn Arrangør Gren Krets Live
Fra 11.02.2023 Til 12.02.2023 Arr. navn Kretsmesterskap 2023 Arrangør Fana IL Gren Alpint Krets Hordaland Skikrets Live
Fra 12.03.2023 Til 13.03.2023 Arr. navn FIS Voss Arrangør Voss IL Gren Alpint Krets Hordaland Skikrets Live

KM alpint i Eikedalen

Til helga vert det full fart i Eikedalen når Tertnes alpin og Fana alpin inviterer til KM i storslalåm og slalåm laurdag og søndag. Hugs påmeldingsfrist torsdag 9. februar.

Telenorlekene og felles opplegg Hordaland

Telenorlekene er rett rundt hjørnet og me i Hordaland skikrets gledar oss til kjekke dagar i Wyller og Oslo 9. - 12. mars. Nå kan de melde på fellesopplegget vårt og reservere overnatting på Scandic Fornebu.

Resultat Bavallsrennet

Laurdag og søndag 28. og 29. januar arrangerte Voss alpin det årlege Bavallsrennet. Deltakarar frå Hordaland, Sogn og fjordane og Agder og Rogland fekk glede av alpintrennet arrangørane laga til i det flotte anlegget. Det var ca 90 deltakarar totalt som var med på helgas renn.

Voss alpin arrangerer Bavallsrennet

Set av helga til Bavallsrennet i alpint. Utøvarar frå nabokretsane Sogn og Fjordane og Agder og Rogaland er også hjarteleg velkomne til Voss. Det vert slalåm laurdag og storslalåm søndag. Laurdagen går det rekruttrenn på myra. Meld på!

Alpinistar frå Hordaland imponerer

I rekka av internasjonal deltakelse føyer Lauritz Kettermann frå Ørnar IL seg inn. Han er teken ut til talentcamp og internasjonalt renn i Whistler. Samstundes startar Hans Grahl Madsen opp med renn i Junior VM og søstrene Madeleine og Pia Sylvester-Davik startar straks i Ungdoms OL. Følg våre utøvarar som representerer Norge framover.

Resultat KM Super G

Sjå resultat frå KM Super G i Ål. Renna og samlingen vart gjennomført i samarbeid med våre to nabokretsar i sør og nord. Sjølv om nysnøen gav mindre fartstrening enn ynskja, så vart det gjennomført fartsrenn med innlagt KM for Hordaland under laurdagens renn.

Skisprell kjem til deg!

Gjennom vinteren vert det arrangert fleire skisprell rundt i Hordaland. Kanskje passar det å prøve skiaktivitet for deg, akkurat den dagen, og i akkurat det anlegget? Arrangørane gler seg til å møte deg!

Vis alle nyheter
nif-epi04, 04