Madeleine Sylvester-Davik t.h. mottar Bragdprisen frå Tertnes idrettslag av leiar i Tertnes alpin Caroline Hordvik.

Madeleine med Bragdpris

Tertnes idrettslag har tildelt Madeleine Sylvester Davik Bragdprisen, som er klubbens høgste utmerking for sportslege prestasjonar.

Tertnes alpinisten som nå går alpintlinja på Oppdal vidaregåande fekk prisen med følgjande begrunning frå klubben:

Madeleine Sylvester-Davik er tildelt prisen på grunn av sine utmerkede sportslige prestasjoner både nasjonalt og internasjonalt, hvor det i år bl.a. har resultert i gull i Junior-VM (Team Parallell), pallplasser i Junior-NM og meget gode resultater i Europa Cup.

Madeleine har gjennom hele sin  karriere i Tertnes Alpin vist en seriøsitet og disiplin i alt sitt treningsarbeid, og med det vært et viktig forbilde for de yngre Tertnesalpinistene. Prisen ble overrakt av styreleder i Tertnes Alpin, Caroline Hordvik, i forbindelse med klubbens treningssamling på Geilo i påsken.

Madeleine inspirerer rekruttane i Tertnes alpin under overrekking av Bragdprisen.

Skikretsen gledar seg over prestasjonane til Madeleine og at hovudlaget Tertnes idrettslag gjev utøvaren ein slik flott heider. Me gledar oss til å følgje Madeleine og Tertnes rekruttane framover!

NIF-EPI02, 02