Kretstinget gjennomført med nye tillitsvalde og prisar

Hordaland skikrets gjennomførde sitt kretsting laurdag 3. juni. Sjå protokoll, liste over nye tillitsvalde og velfortente prisutdelingar.

Laurdag 3. juni gjennomførde Hordaland skikrets Kretsting med fagmøter i langrenn og alpint. Sjå protokoll frå kretstinget. Referat frå fagmøta vert oppdatert.

Protokoll Kretstinget Hordaland skikrets 3. juni 2023

Under val av nye tillitsvalde fekk me nokre nye tillitsvalde i styret og komiteane. Me har mange dyktige tillitsvalde i vår skikrets, og heldigvis er det mange som går laus på ein ny periode med arbeid for skiidretten i Hordaland.

Tillitsvalde for perioden 2023 - 2025:

Skikretsstyret

Stig Gunnar Røthe – Voss IL medlem – attval

Kjersti Brattebø – Osterøy IL medlem – ny

Prisutdeling under kretstinget

Under Kretstinget vart det også delt ut velfortent heider til våre medlemmer. Liv Gunn Bay IL Korlevoll - Odda og Arnstein Aas Voss IL fekk begge Hordaland skikrets sin heiderspris for sitt viktige arbeid for skisporten i sine klubbar. Hans Grahl-Madsen Fana IL fekk Utøvarprisen for sine framgangar i alpintsporten, som nå har førd første års senioren inn på landslaget i alpint.

Kim Krohn Runnane tok i mot prisen på vegne av heidersprisvinnar Liv Gunn Bay, som gjennom 35 år i styret har gjort eit mangfald av oppgåver i laget. I dag er ho leiar av hyttestyret og er fast med arrangørstaben når idrettslaget skal arrangere renn og samlingar. Spesielt verd å nemne hennar engasjement for Dyrkskarrennet, som ho sjølv også har fullførd 42 ganger. Ho har mange takknemlige "Korlinger"  gjennom innsatsen ho legg ned og Hordaland skikrets er glade for å kunne gje ein velfortent heiderspris for det fantastiske arbeidet for skisporten gjennom mange år.

Det var ingen som stod klar til å ta i mot heidersprisen til Arnstein Aas Voss IL, men det vart fortalt litt om innsatsen til den tidlegare topp- langrennsløparen, som gjekk i frå innsats i eigen satsing, til innsats for sambygdingane i anleggsutvikling på Voss ski- og tursenter, leiarrolle rundt store arrangement på Voss og leiarverv i treningssamarbeidet Vossalangrenn. Alt dette tek tid kvar for seg, men den aktive Vossingen Arnstein nyttar fritida si til beste for sambygdingane og gjer ein innsats som viser att langt utanfor Voss IL. Hordaland skikrets takkar for den store og mangeslungne innsatsen for skisporten og gratulerer med velfortent pris, som vart sendt til Voss og stod heime hos Arnstein når han kom heim frå jobb i Nordsjøen.

Utøvarprisen går til dei som markerer seg både sportsleg og viser stor utvikling mot nasjonalt eller internasjonalt nivå. Hans Grahl-Madsen kryssa av på desse boksane utan tvil. Frå Hans var 16 år og flytta til Geilo, så har utviklinga gått jamnt og med store framsteg. Han har arbeida hardt og har vore dedikert i arbeidet mot å bli betre. Når Hans var ferdig med siste år som junior, så hadde han både vore i junior VM og imponert med 6. plass og 3. plass på team event. Rangert seg som den beste 2003 årgangen i verden i storslalåm og den åttende beste i slalåm. Sesongen vart avslutta med uttak til landslaget i alpint. Imponerande! Hordaland skikrets gratulerer med utøvarprisen 2023.  PS! Sidan Hans var på samling på Juvass når Kretsinget gjekk, så var det far Martin som fekk gleda av å motta prisen på vegne av sonen.