Moro i Holmenkollen for dei 8 utøvarane som vart tekne ut til å delta på den nasjonale stafetten i Holmenkollen. F.v: Yvonne, William, Tristan, Emilia, Emil, Ane Sofie, Emma og Eirik.

Kjekt på Kong Haralds ungdomsstafett

Hordaland skikrets stilte med 2 lag under helgas Kong Haralds ungdomsstafett i Holmenkollen. Togturen over til Oslo under WC 5-mila og deltaking i stafett mot andre 15-16 åringar frå Norge, gav masse opplevingar pakka i ei helg.

Den årvisse stafetten gav nok ei uforgløymeleg helg for våre deltakarar frå Hordaland. Våre to lag fekk vere med på TV-sendt stafett under WC arrangementa i Holmenkollen.

Våre to lag, som du ser nederst på tavlene på bileta gjorde det godt i konkurranse med dei gode laga frå dei andre skikretsane i Norge. Med startnummer 10 og 26 la laga frå Hordaland i veg på stafett i dei legendariske skiløypene i Holmenkollen.

I tillegg til stafetten fekk deltakarane også oppleve 5-mila i Verdenscupen som publikum, besøk i Holmekollkapellet, bankett med bla. Astrid Uhrenholdt Jacobsen og opplevd verdscup-sirkuset på nært hald med andre 15 og 16 åringar frå andre kretsar. Det heile starta og slutta med ein sosial togtur frå- og til Bergen.

Resultat Kong Haralds ungdomsstafett 2023

nif-epi04, 04