Dagsamling langrenn - syns og bevegelseshemmede

Har du en syns- eller bevegelseshemning og ønsker du å finne ut mer om mulighetene til å drive med langrenn og om dette kan være noe for deg?

Helt fersk? Aldri prøvd? Litt erfaren? Spiller ingen rolle-alle er velkomne til en dag med aktivitet og sosialt samvær. Dette er kostnadsfritt.

Når: Lørdag 1. oktober, kl. 10-16:00
Hvor: Bergen, endelig oppmøtested bli gitt beskjed om etter påmelding.
Program for samlingen:
10:00 - 10:45 Tilpassing av utstyr for de som trenger å låne utstyr
11:00 – 12:30 Treningsøkt ute, rulleski/pigging
                         Vi vil gjøre vårt beste for å gi alle utfordringer ut fra deres eget nivå.
13:00 – 14:45 Lunsj med informasjon/spørsmål
15:00 – 16:00 Basistrening
Alder: fra 10 år og eldre - ingen krav til egenferdighet

* Egen hjelm må medbringes, det er obligatorisk med hjelm både under pigging i kjelke/rullestol eller på rulleski.
* For nybegynnere på rulleski anbefaler vi kne- og albuebeskyttere samt skihansker som bør benyttes av alle.
* For synshemmede som trenger ledsager i aktiviteten vil vi være behjelpelige med å prøve å skaffe ledsager, men kan dessverre ikke love dette 100%.
* Behov for både utstyr og ledsager må meddeles i påmeldingsskjema.

Når påmeldingsfristen er utløpt, vil det blir sendt ut mer informasjon direkte til alle deltakerne.

Påmeldingsfrist 25. september 2022
Påmeldingslink:  https://surveys.enalyzer.com?pid=k6s2c6tu

Har du spørsmål tilknyttet om samlingen?
- Ta kontakt med Bernt Rusten på e-post; bernt.rusten@skiforbundet.no eller Anne Ragnhild NSF; anne.kroken@skiforbundet.no

Paraidrett NSF