Marit Bjørgen kjem til Bergen! Her frå det lærerike besøket med grasrottrenerkurs i 2018.

Grasrottrenerkurs i Bergen

Ny dato! Mandag 10. februar arrangeres grasrottrenerkurs med Marit Bjørgen på Fløyen. For alle som vil lære om grunnleggande skiferdighet og hvordan legge til rette for læring.

Kurset som skulle gått 22. januar er utsatt til mandag 10. februar. Ny påmeldingslink.

Norges Skiforbund langrenn i samarbeid med Norsk Tipping jobber sammen om Grasrottrenerkurs.

Det har vært gjennomført kurs både på ski og rulleski mange steder i landet.
Kursene har vært organisert gjennom klubber.

Til vinteren ønsker vi å gjennomføre noen kurs som er knyttet til geografi/destinasjoner.
Målet er å gi flere kunnskap om hvordan du kan drive god skiopplæring av barn.

Den  22. januar 2020 ønsker vi å invitere både de som tilhører en klubb, men også alle andre over 15 år som ønsker å lære hvordan de skal drive god skiopplæring av barn, til kurs.

Marit Bjørgen er kursholder sammen med andre kurslærere fra Norges Skiforbund
Kurset starter klokken 18:00 og varer til klokken 22:00.

Kurset avholdes på Fløyen, dersom det er snø.
Dersom det ikke er snø på Fløyen, vil kurset bli avholdt på nærmeste sted med snøforhold eller avholdt på annen dato.

Håper å se deg 😊

Påmelding til kurset

Følg arrangementet på Facebook og send invitasjonen videre til de du kjenner som du tror har glede av å delta.

nif-epi04, 04