Pallen i Elite Menn
De beste i Elite i lørdagensrenn: Ringen (2), Østvold (2) og Bjørtomt (3)

Østvold vant LO NC Lillehammer

Sesongen 2021/2022 startet med LO NorgesCup på Lillehammer 5.-6. juni. Takk til miljøet på Lillehammer for 2 flotte konkurransedager i starten av sesongen. Og takk til alle frivillige som gjør det mulig å ha renn for utøverne.

STARTLISTE LIVE TICKER OG RESULTATER

Resultater lørdag

resultater søndag

K-JUMp live ticker

VINd normalbakken

VIND storBAKKEN

TIDLIGERE RESULTATER OG RANGERINGSLISTER Her kan man se oppdatert rankingliste og hvem som er kvalifisert for nytt utviklingsnivå.

INFORMASJON

TERMINLISTE med invitasjon

KORONA

Team og alle som skal i bakken må sende inn navneliste og telefonnummer på trenere, støtteapparat og andre i forkant til rennleder robert.selbekk-hansen@gausdal.kommune.noAlle som ankommer bakken må registrere seg slik at det er oversikt på antall som er tilstede og ift. evt. smittesporing i etterkant.

Kun utøvere og trenere har adgang inn i garderobene.

Alle må ha med tilstrekkelig med munnbind. Munnbind skal brukes når man ikke kan opprettholde avstand på 1-2 meter, og alle hoppere anbefales sterkt å bruke munnbind på veg opp til toppen og så snart som mulig etter exit, inkl. i gaderoben.  Legg gjerne munnbind i hjelmen slik at det kan tas på igjen straks etter hoppet. Det vil også være søppelpose for munnbind og tape på toppen. Det skal brukes munnbind til enhver tid under premieseremoniene.

Det er viktig at tilreisende tar hensyn til utøvere og lokale frivillige og holder avstand. Ha med munnbind og hold GOD AVSTAND til enhver tid.

PROGRAM

LØRDAG 5. juni

08:30  Lagledermøte LO NC Lillehammer TCM TEAMS

09.30. Treningsomgang med påfølgende prøveomgang HS 98.

11.00. Start 1.omg. Finaleomgang 20 min. etter slutt 1.omg. i snudd rekkefølge.

13.00. Treningsomgang med påfølgende prøveomgang HS 140.

14.30. Start 1.omg. Finaleomgang 20 min. etter 1.omg. i snudd rekkefølge.

SØNDAG 6. juni

09.00. Prøveomgang HS 98.

09.30. Start 1.omg. Finaleomgang i snudd rekkefølge 20 min. etter slutt 1.omg.

11.00. Prøveomgang HS 140.

11.30. Start 1.omg. HS 140. Finaleomgang i snudd rekkefølge 20 min. etter slutt 1.omg.

UTSTYRSREGLEMENT  OG ANTI-DOPING

Nasjonale renn og NM arrangeres ihht. FIS ICR regelverk, og FIS sitt regelverk for utstyr. Alle skal ha gyldige kroppsmål. Utstyrskontroll vil bli gjennomført.

REN UTØVER

Alle som deltar kan tas ut til dopingkontroll, og bør være forberedt på dette. Alle skal ha gjennomført og bestått opplæring på renutover.no.

NIF-EPI02, 02