Nye plastbakker i Fageråsen, Mo i Rana

Fagmøte Hopp høsten 2021

Fagmøte Høst for Hopp blir hybridmøte torsdag 21. oktober kl. 18 i Skiforbundets lokaler på Ullevål og på TEAMS.

Fagmøte avholdes på Ullevål og på TEAMS. Alle er velkommen.

Oppkobling til TEAMS møtet er sendt delegatene med stemmerett. Andre som ønsker å delta kan sende mail til stale.villumstad@skiforbundet.no for invitasjonen til møtet med lenke til TEAMS.

• Åpning (18:00)
    • Velkommen og registrering av deltakere (en representant pr. Skikrets, samt Hoppkomitéen er stemmeberettigede)
    • Valg av møteleder
    • Valg av referent