Kombinertsamling i Trysil

Norges Skiforbund kombinert inviterer til miljøsamling på snø for gutter og jenter i Trysil 29.10-31.10.

Det er med stor glede vi igjen kan invitere til en sosial snøsamling i Trysil for aldersbestemte klasser, uten de stramme koronarestriksjonene!

De siste årene har samlingen vært en suksess og vi håper at mange også i år ønsker å ta turen for sesongens første skiturer og en herlig sosial helg i alt det Trysil kan by på.

Kombinertfamilien samlet

Dette året vil samtlige team være representert. NTG/LNC stiller som trenere, Granåsen Skiteam er her på samling sammen med enkelte utøvere fra Kollenhopp. Landslaget for kvinner er tilstede.

Sosialt og variert innhold

Trysil er blitt et mekka for ski, lek og moro, og vi har derfor valgt å legge den tradisjonsrike samlingen hit. I Trysil har de lagret snøen gjennom sommeren, og den ligger klar i løypene når vi kommer opp. Her er blir det skigåing, balansetrening og mye moro på snø. Utøverne får også med seg bowling på lørdag kveld, samt en runde i surfebølgen i løpet av helgen.

Fagkveld med foreldre

Vi tenker å gjennomføre en fagkveld for å diskutere hvordan vi kan skape mer og bedre aktivitet.

Alle deltagerne følger opplegget fra fredag kveld til søndag etter lunsj, og blir ivaretatt av trenere på økter. Mellom treningene spiser vi i felles sal og opplegget utover trening vil skje her.

Foreldre og utøvere er hjertelig velkomne til å delta på denne sosiale og innholdsrike samlingen før kombinertsesongen virkelig drar i gang.

Påmeldingsfrist 15. oktober

Påmelding

• Radisson Blu Resort - Trysil
  • Pris: 1700 kr som inkluderer

-        Overnatting fredag til søndag

-        Super breakfast

-        Lunsj

-        Sportsmiddag

-        Fri inngang til badet med saune og boblebad

-        Bowling «Nordic Combined Challenge»

• Utøverne bor på 2-5 mannsrom. Ønsker settes opp i påmeldindsskjema
  • Foreldre er velkomne til samme pris – Tillegg for enkeltrom: 200 kr pr natt.
  • Avbestillinger etter den 22.oktober følger hotellets regler, og egen forsikring benyttes for å få refundert hotellkostnad.

Kontakt: Jan Christian Bjørn -

janchristian.bjorn@skiforbundet.no