Foto Ulf Erik Strand

Gratulerer til alle KM vinnere!

Nok ei helg med mye aktivitet både i fylket og inn- og utland. La oss se hva vi fikk med oss.

Kretsens første KM helga har blitt gjennomført i sørfylke, med Granli IL og Magnor UL som arrangører.

LANGRENN:

KM i langrenn ble arrangert på flott måte av Magnor og Granli på kunstsnøen på Liermoen. Vanskelig å fremheve enkeltprestasjoner en slik helg. men rundt oss var det mange glade og fornøyde utøvere.

Resultatlister finner dere  GRANLIRENNET  KRYSTALLRENNET

HOPP OG KOMBINERT:

Oddvarrenet i Lierberget - arrangør Furnes Skiløperforening. Nede i bygda lå tåka som et lokk over landskapet mens i Lierberget var det stor aktivitet i alle bakker med knall blå himmel og sola skinte på utøvere, funskjonærer og tilskuere.

Mange gode og lange svev ble levert av spendte utøvere, dagens yngste var kun 6 år - Sivert Foss fra Åsmarka IL (bilde under).

Total resultatliste ligger HER

Foto: Fredrik Olastuen, Hamar Arbeiderblad

Det har vært Junior NM Normalbakke på Notodden i helga. Her hadde vi tre representanter fra Hedmark, Iver Myhre, Vallset IL, Fredrik Jevne, Furnes Skiløperforening og Matheas Haugen fra Næroset IL.

De leverte alle gode prestasjoner og i laghopp havnet de på en 4.plass. Resultater finner dere HER

Iver fikk med seg en 2.plass etter søndagen renn.

Foto: Ola M Myhre, Vallset IL

Det har vært NC KOMBINERT i Holmenkollen. Her var Hedmark representert ved Per Einar S Strømhaug, Folldal IF, Marius Nordsveen, Trysil IL, Even Leinan Lund, Tolga IL, Petter O Harkin, Furnes Skiløperforening, Isaac O Kjøllestad, Elverum Hopp, Ingrid Låte, Strandbygda IL og Jørgen Storsveen fra Elverum Hopp.

Resultater fra helga LØRDAG SØNDAG

Simen Tiller fra Moelven IL tok like gjerne med seg tre gull hjem fra COC Kombinert i Klingenthal i helga! Gratulerer Simen! Bedre kan det ikke gjøres!

NIF-EPI03, 03