Ny samarbeidspartner

Radisson Blu Resort Trysil og Hedmark Skikrets Langrenn med nysignert samarbeidsavtale

Sist fredag ble en 3-årig avtale mellom Radisson Blu Resort Trysil og Hedmark Skikrets, undertegnet.

Blide folk på bildet etter undertegning, fra Raddison Blu Resort; Caroline Jonasson, Maria Ågren og Martin Gudbrandsgård og fra Hedmark Skikrets; Jan Olav Andersen.

Hedmark Skikrets er veldig glade for å få på plass denne avtalen med en aktør vi har veldig nytte av og som leverer til fulle hver gang vi benytter dem. Vi har lagt flere og flere av våre samlinger til Trysil, det er glimrende bofasiliteter, veldig bra og tilpasset sportsmat, og meget flotte treningsforhold sommer, høst og vinter. Ikke minst servicen både på hotellet og i tilrettelegging for treningene på stadion/løyper med ypperlige forhold og tidligsnø, gjør at dette er er en partner vi virkelig kan anbefale. Som dere skjønner er det ikke bare hotellet, men hele Trysil som leverer.
Vi var usikre gr pandemien da vi i høst gikk til første samling med juniorene, den ble flyttet fra hytter til hotell grunnet vi antok bedre kontroll på smittevern hos en profesjonell aktør, som vi så tidlig hadde arbeidet godt mot lokal smittevernmyndighet. Etter den samlingen ble vi trygge på at det var en klok beslutning.

Vi håper på et langt og godt samarbeid, Hedmark Skikrets satser på ikke mange, men til gjengjeld gode samarbeidspartnere. Radisson Blu Resort Trysil kommer inn som erstatning for Sjusjøen Skisenter/Ringsaker Almenning som vi hadde et langt og også meget godt samarbeid med og som vi takker for!

Radisson Blu Resort Trysil er også glade for å ha Hedmark Skikrets som kunder og samarbeidspartner. Hedmark Skikrets har en langsiktig og planlagt aktivitetsportefølje, og man ser også et visst utviklingspotensiale mot krets og andre samarbeidspartnere forøvrig.

Så til noen som kan tenke seg å legge samlinger, eventer eller lignende til Trysil, kanskje i samarbeid også med Hedmark Skikrets, ikke nøl med å ta kontakt med Jan Olav.

Dette var en bra førjulsgave og et lyspunkt når skirennaktiviteten er trøblete. Sponsormarkedet er jo heller ikke det letteste om dagen av samme grunn.

Men et annet lyspunkt er jo all snøen som nå har kommet over det ganske Hedmark, så håper alle får seg bra skiturer i løyper og bakker når vi snart går inn i julehøytiden!

Her et bilde fra barmarkssamling i 2019

NIF-EPI01, 01