November, mørkt, corona, og skisesong – nå vil vi ha snø

– det vil være med på å lyse opp hverdagen for oss som er glad i snøen i alle fall😊

Jeg er imponert over hvordan dere løser de utfordringene vi står overfor nå – så utrolig mye å forholde seg til:
Retningslinjer, smittevern, kohorter, folkehelseinstituttet, smittetall, karantene, munnbind, begrenset antall sosiale kontakter, håndvask,avstand og alt annet vi hører om hver eneste dag i alle sammenhenger nå.

Det er stadig endringer i reglene som gjelder, og de er alltid oppdatert for utøvere, klubber og de som er interessert her:

I denne annerledestiden er fysisk aktivitet kanskje viktigere enn noen gang, og det er fint å se at dere får til å være aktive innenfor de reglene som gjelder.

Det er en fin måte å ta vare på hverandre på, og det gjør mye for mange.

Når det gjelder målsetninger for denne sesongen så må den kanskje bli annerledes – Lokale arrangement, unngå reiser, unngå å være samlet mange – det er sånn vinteren kommer til å bli.

Og viktigst av alt, som jeg håper alle i skifamilien kan etterleve – er det lov er det ikke sikkert det er lurt. Og gjør heller det som er lurt – da bidrar vi til den store og viktige jobben som er nå – og det er å stoppe smittespredning og vi vil ikke ha coronasyke skiløpere.

Men vi vet aldri hvor og når viruset dukker opp, så husk å ta vare på de som blir syke eller må i karantene.

Hvordan vinteren blir vet vi fortsatt ikke – men folkens – ha det gøy med treningen, sett deg litt andre mål og skap idrettsglede for deg selv og de rundt deg.

Vask henda, hold avstand og bli hjemme om du er syk.

#GodeSammen #VedÅHoldeAvstand

Skihilsen fra Mette 😊

Administrasjonen praktiserer mest mulig hjemmekontor, vi svarer både på telefon og epost igjennom dagen.