Hotell JR-NM 2021

Påmelding til hotell for løpere og støtteapparat JR-NM del 1 og 2 på Nes

For årets JR-NM som nå går over to helger med kvinner 26.-28.02 og menn 05.-07.03, har arrangør reservert tilstrekkelig med senger på Gardermoen, delt på Scandic og Thon. Priser er pr dato ikke klare.

Løpere og støtteapparatet fra Hedmark Skikrets som gr reiseavstand behøver hotell, melder seg på fra denne siden.

Arrangør og vi forutsetter at så mange som mulig bor hjemme!
Dette vil også gjelde for de fleste fra vår krets.

Vanlige avbestillingsregler gjelder ved egen sykdom osv som vanlig. Dere melder dere på med bakgrunn i Sesonginformasjon fra NSF på denne siden: https://www.skiforbundet.no/globalassets/04-gren---medier/langrenn/regler-og-retningslinjer/sesonginformasjoner-langrenn.pdf

Avbestillinger med bakgrunn i avlysning/myndighetsavgjørelse vil føre til kansellering av bestillingen 100% uten omkostninger.

Påmeldingsfrist 15.11.20 kl 2359: Påmelding hotell JR-NM

Hvis spm, ta kontakt med kretskontoret: hedmark@skiforbundet.no

nif-epi04, 04