GOD PÅSKE

Nyt fridagene ute i fjellet, i byen eller på landet.

Skisesongen er så godt som avsluttet, vi har kun igjen et par turrenn og Sjusjøen Skifestival igjen, så legger vi startnummeret på hylla for denne gang, og tar en velfortjent påskeferie.

Vi kan klappe oss selv på skuldera og se tilbake på en sesong med mange gode aktiviteter i alle grener, som har gitt oss mange gode og glade skiløpere. Også får vi håpe at alle finner fram igjen skia når denne skisesongen er over. Enten årets mål er nådd eller ikke.

I mellomtiden er det lov til å ta seg litt fri, og gjøre noe helt annet.

Men vi må heller ikke glemme å legge nye planer for neste vinter  - både for frivilligheten, arrangementer, gode aktiviter,  anlegg – alltid med utøveren på alle nivåer i fokus.

På skikretsens Kretsting i Elverum 25.mai skal det legges nye planer for kommende sesongen, bli med å form sesongen, hva var bra og kan vidreføres hva kan vi bli bedre på? Det er her du har muligheten til å påvirke! Her har du også mulighet til å hedre klubben din eller en klubbkamerat, send inn en nominasjon til Heder og ære komiteen, kriterier finner du her

Påsken er en fin tid – nyt tiden med familie og venner, appelsin , kvikklunsj, grilling, sola som skinner og nyt snøen som fortsatt ligger mange steder.
Husk på at fjellet kan være skummelt – snøskredfaren er der selv om det er lite snø – så vær varsom!

Og HUSK solkrem!!

God påske alle sammen!!